اصلاح بازار سهام به پایان رسیده است؟

در حالی که معاملات امروز بازار سهام با افزایش تقاضا آغاز شد ولی در ادامه روند معاملات عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بیشتر شد، اما ادامه روند معاملات امروز چگونه خواهد بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ به دلیل افزایش قیمت‌های جهانی و خبر ساخت واکسن کرونا روند بازار سهام امروز با شروع معاملات صعودی شد اما با ادامه روند معاملات بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بیشتر شد و شاخص کل بعد از صعود به شاخص یک میلیون و ۲۲۳ هزار واحد روند نزولی پیدا کرد و به یک میلیون و ۲۱۶ هزار واحد رسید.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام در رابطه با روند بازار سهام امروز گفت: افزایش تقاضا در بازار سهام امروز باعث شد تا حقیقی‌ها شروع به خرید در برخی نمادها کنند اما به نظر می‌رسد شاخص کل بازار سهام امروز نوسانی جزئی خواهد شد و حتی احتمال منفی شدن شاخص در ادامه روند معاملات بازار سهام وجود دارد اما ریزش شاخص کل بسیار جزئی و حتی کمتر از صعود نیم درصدی شاخص کل امروز است.

این کارشناس در پاسخ به این سئوال که آیا اصلاح بازار تمام شده گفت: فعلا چیزی معلوم نیست و باید تا ثابت شدن متغییرها صبر کرد، زیرا فعلا نمی‌شود در مورد بازار سهام پیش‌بینی دقیقی داشت.

۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 5911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha