ترامپ دوباره مدعی تقلب و تخلف در انتخابات آمریکا شد

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیام‌های متوالی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر بار دیگر بر وقوع موارد متعددی از تقلب و تخلف در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه شب بار دیگر با انتشار پیام‌هایی در توئیتر تأکید کرد که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که رسانه‌های این کشور نتیجه‌اش را به نفع جو بایدن اعلام کرده‌اند، انواع مختلفی از تقلب و تخلف روی داده است.

دونالد ترامپ ابتدا در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: تعداد تعداد زیادی از آرا تحت تاثیر قرار می‌گیرند، گوش به زنگ باشید!

وی در توئیت دیگری خاطرنشان کرد: نوادا دارد به منجلابی از آرای تقلبی تبدیل می‌شود. مت اسکلاپ و آدام لگزالت [از حقوقدانان عضو ستاد ترامپ] در حال یافتن چیزهایی هستند که افشای آنها کاملاً تکان‌دهنده خواهد بود.

ترامپ در توئیت سوم افزود: اوضاع در ویسکانسین بسیار خوب به نظر می‌رسد. از لحاظ حقوقی تنها به اندکی زمان نیاز است. این اتفاق به زودی خواهد افتاد!

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیت دیگری یادآور شد: مقامات پنسیلوانیا از نظارت ما بر شمارش بخش زیادی از آرا جلوگیری کردند. یک اتفاق غیرقابل‌تصور و غیرقانونی در این کشور.

وی در پنجمین توئیت متوالی خود درباره تقلب در انتخابات آمریکا نوشت: جورجیا یک پیروزی بزرگ برای ریاست جمهوری [ترامپ] خواهد بود،‌ همان‌طور که شب انتخابات اینگونه بود!

۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 5869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha