مرفاوی: امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم/ بازیکنان استقلال نشان دادند چه توانایی‌هایی دارند

مربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که شرایط تیمش هر هفته بهتر شود و روند خوب این تیم ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، صمد مرفاوی در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری ۲ بر صفر تیم استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خوشحالیم که در اولین بازی موفق بودیم و با برد شروع کردیم. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و به شرایطی برسیم که هدف‌گذاری کرده‌ایم. هنوز اول کار هستیم و باید در هر هفته نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در مورد عدم استفاده از بازیکنان جدید تصریح کرد: قرار است با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات سایر بازیکنان را هم داشته باشیم اما نکته مهم این است که بازیکنان روز گذشته نشان دادند چه توانایی‌هایی دارند. باشگاه اعلام کرده که پول بدهی‌ها پرداخت شده و قرار است پنجره نقل‌وانتقالات باز شود.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار با فولاد خوزستان در هفته دوم حاطرنشان کرد: باید هفته به هفته بهتر شویم. گام نخست را خوب برداشتیم و نیاز داریم به این بازی فکر کنیم. اگر قرار است نمایش خوب ما ادامه داشته باشد، باید در هر مسابقه با تمرکز وارد زمین شویم. امیدوارم مشکلات کمتر شود و بتوانیم با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم. استقلال باید یک تیم خوب برای قرار گرفتن در بین تیم‌های مدعی داشته باشد.

۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 5630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha