شه‌بخش: اردوی تیم ملی بوکس در کیش بسیار تاثیرگذار بود/ نمی‌خواهم از المپیک بدون مدال بازگردم

بوکسور ملی‌پوش کشورمان گفت: برنامه تمرینی کادر فنی در اردوی دو هفته‌ای کیش به بهترین شکل پیاده شد و برای ملی‌پوشان بسیار تاثیرگذار بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دانیال شه‌بخش در گفت وگو با خبرگزاری فارس در خصوص پایان اردوی کیش اظهار داشت: تمرینات متنوع دو هفته‌ای را از دوم تا 16 آبان ماه در جزیره کیش داشتیم و در این روزهای کرونایی، از نظر روحی به شرایط آرمانی رسیدیم. در این اردو برنامه تمرینی کادر فنی در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به بهترین شکل پیاده شد و برای ملی‌پوشان بسیار تاثیرگذار بود. به بهترین شکل امکانات و تجهیزات ورزشی جزیره در اختیار اردونشینان قرار گرفته بود.

بوکسور تیم ملی کشورمان با اشاره به اینکه بعد از برگزاری تمرینات اردویی باید برای مسابقات آماده شویم، عنوان کرد: فرصت زیادی برای برگزاری اردو داریم ولی وقتی زمان مسابقه برسد، باید اردوهای مشترک و مسابقات تدارکاتی داشته باشیم. به جهت محک زدن بازیکنان نیاز به بازی با بهترین‌های دنیاست تا نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. باید برای بازی‌ تدارکاتی برنامه‌ریزی داشته باشیم و در تورنمنت‌های خارجی شرکت کنیم.

وی افزود: کشورهای هند، ازبکستان، لهستان و... مسابقات داخلی و اردوهای مشترک برگزار کردند. در این شرایط کرونایی اگر اردو نداشته باشیم، از غافله عقب می‌مانیم. 

شه‌بخش در مورد اینکه سعی دارد در المپیک توکیو مدال بگیرد، خاطرنشان کرد: آرزو داشتم در المپیک شرکت کنم و این آرزو برآورده شد. نمی‌خواهم در این بازی‌ها فقط یک المپین باشم و می‌خواهم مدال بگیرم. کار بسار سختی برای گرفتن مدال خواهم داشت. 

۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 5601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha