نگران بورس نباشید

مهدی سوری، کارشناس بازارهای مالی معتقد است که در مورد تاثیر بایدن بر بورس تهران نباید نگران بود، چرا که بازار سهام از رشد دلار تا ۳۲ هزار تومان تاثیری نپذیرفت که اکنون با ارزانی ارز سهامداران نگران باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ پس از اعلام آرای انتخابات آمریکا و برد بایدن، برخی از سهامداران نگران هستند که با کاهش قیمت دلار، بازار سهام نیز از این اتفاق متاثر می‌شود.

اما مهدی سوری، کارشناس بازارهای مالی معتقد است: به نظر من امنیت جهان از سمت کرونا و ترامپ تهدید می‌شد. الان خوشحال هستیم که طبق چیزی که به آن امیدوار بودیم، یکی از این دو پدیده رفع شد. در مورد تاثیر بایدن بر بورس تهران هم نباید نگران بود. اینکه رشد بورس را در گرو رشد دلار بدانیم، سطحی‌ترین و خودخواهانه‌ترین تحلیل ممکن است.

وی در صفحه اینستاگرام خود ادامه داده است: با رشد قیمت دلار از ۲۰ هزار به ۳۲ هزار تومان بازار سرمایه رشدی نکرده که بخواهیم نگران برگشت بازار از آن روند صعودی باشیم.

سوری تصریح کرد: دلیل شرایط نامناسب بورس، تصمیمات غیرکارشناسی است که چه ترامپ بیاید، چه بایدن، تا به ثبات تصمیم‌گیری نرسیم، حال بورس و اقتصاد همین وضعیت فعلی است.

۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 5585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha