هفته گذشته واردات کالا به کشورمان بدون انتقال ارز عملیاتی شد

نماینده تبریز در مجلس گفت: هفته گذشته واردات کالا به کشورمان بدون انتقال ارز عملیاتی شد در حالی که نمایندگان 6 ماه به این موضوع ایراد گرفته و فریادهای بلندی زدند ولی دولت گوش نمی‌داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خواسته مقام معظم رهبری از مسئولین آن است که وضعیت کشور و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی را به رخدادهای بین‌الملی گره نزنیم و بایستی بر روی توانایی‌های کشور تکیه کرده و راه عبور ایران از گردنه نفس‌گیر صرفا تکیه بر ظرفیت های ملی است که متاسفانه حسن روحانی این موضوع را باور نداشته و هیچ اقدامی انجام نداده است.

وی افزود: بهترین مصداق این موضوع آن است که مقادیر قابل توجهی از کالاها و مواد اولیه تولید در گمرکات کشور بلوکه شده است و بیش از 6 ماه است که نمایندگان مجلس فریاد می‌زنند که کالاهای رسوب شده در گمرک را آزاد کنید چرا که کارخانجات مواد اولیه نداشته و کارگران در حال از دست دادن کارهای خود هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: با آنکه معاون اول رئیس‌جمهور برای ترخیص کالا در گمرکات دستور داده اما بخش‌های مختلف دولت مانع این کار می‌شوند. این در حالی است که با هزاران فشار و مصوبه کمیسیون و تاکید مجلس به نمایندگان اعلام شده است که واردات مواد اولیه بدون انتقال ارز مجاز خواهد شد و اجازه واردات کالا دارند.

علیرضابیگی‌ افزود: از هفته گذشته واردات کالا به کشورمان بدون انتقال ارز عملیاتی شد در حالی که مجلس 6 ماه به این موضوع ایراد گرفته است.

۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 5482

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha