تخریب ساختمان‌های قدیمی دوباره دردسرساز شد/ وقوع ۲ حادثه طی بامداد امروز در پایتخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع ۲ حادثه به دلیل تخریب ساختمان‌های قدیمی در پایتخت طی بامداد امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره حادثه تخریب و ریزش یک ساختمان در خیابان نبرد شمالی، خیابان ثانی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز به وقوع پیوسته که نیروهای آتش نشانی پس از اطلاع از حادثه در محل حضور یافته و اقدامات لازم را جهت ایمن سازی ساختمان انجام دادند.

وی افزود: مسؤولان پروژه در ساعات پس از حادثه پاسخگو نبودند و مشخص نبود چند نفر در حادثه تخریب ساختمان دچار آسیب شده‌اند ولی با بررسی‌های نیروهای آتش نشانی و پاسخ مسؤولان پروژه  البته با تأخیر مشخص شد که خوشبختانه کسی در زیر آوار نبوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: همچنین ساعت ۳:۴۶ صبح امروز، گزارشی به نیروهای آتش‌نشانی اعلام شد که احتمال ریزش آوار در بازاری در خیابان وحدت اسلامی وجود دارد و بر همین اساس دو ایستگاه آتش‌نشانی در محل حضور یافتند.

ملکی گفت: ساختمان قدیمی در کنار پاساژ سه طبقه در بازار خیابان وحدت اسلامی خاکبرداری آن انجام گرفته بود که به همین علت بخشی از مغازه‌های این پاساژ دیوار آنها دچار آسیب و تخریب شده بود که نیروهای آتش نشانی نسبت به ایمن سازی این پاساژ نیز اقدام کردند.

وی بیان داشت داد: ۲ نگهبان در پاساژ حضور داشتند که با توصیه نیروهای آتش‌نشانی از محل حادثه خارج شدند و خوشبختانه این حادثه نیز مصدومی برجای نگذاشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مسؤولان پروژه‌ها و مالکان ساختمان‌های درحال تخریب خواست که حتماً احتیاط‌های لازم را هنگام تخریب ساختمان انجام دهند چرا که هرگونه بی احتیاطی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و جان کارگران و افراد حاضر در پروژه را به خطر اندازد.

۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 5081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha