سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

شرکت اپل سریع‌ترین شارژرهای خود برای گوشی‌های آیفون را به همراه قیمت آن‌ها معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این که آیا شما فقط یک آیفون ۱۲ جدید سفارش داده اید و یا هنوز از مدل قدیمی آیفون استفاده می‌کنید، حتما با آداپتور ۵ وات آشنا هستید که شارژ کامل باتری با آن ساعت‌ها طول می‌کشد. خبر خوب این که دیگر لازم نیست شارژ گوشی اینقدر طولانی شود. با شارژر سریع، می‌توانید در کمتر از نیمی از زمان همیشگی شارژ، گوشی خود را کاملاً شارژ کنید.

.

آیا آیفون شما از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؟

در حالی که مدت هاست که آیفون‌ها از شارژ سریعتر با آداپتور آیپد ۱۲ وات پشتیبانی می‌کنند، اپل با عرضه آیفون ۸ در سال ۲۰۱۷ شارژ سریع از طریق USB Power Delivery (PD) را ارائه داد. با این وجود، اگر از آداپتور بیش از ۱۸ وات استفاده کنید، تفاوت در زمان شارژ ناچیز است و لازم به ذکر است که اپل در حال حاضر یک آداپتور ۱۸ وات را در جعبه iPhone 11 Pro و 11 Pro Max قرار داده است.

اما با توجه به اینکه اپل از آداپتور برق با آیفون ۱۲ استفاده نمی‌کند، باید ازآداپتور قدیمی استفاده کنید یا آداپتور جدیدی بخرید و مهم است که مطمئن شوید که آداپتور جدید از سریعترین سرعت شارژ ممکن پشتیبانی می‌کند.

.

ملزومات شارژ سریع

چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید شارژر به خاطر بسپارید. اول و مهمترین این است که، شما باید مطمئن شوید گوشی شما شارژر PD را پشتیبانی می‌کند. پورت USB-C نیز برای سریعترین سرعت شارژ ضروری است.

از آنجا که همه مدل‌های آیفون به جز جدیدترین آن با کابل USB-A-to-Lightning عرضه می‌شوند، شما باید برای خرید یک کابل USB-C-to-Lightning خوب سرمایه گذاری کنید. این چیزی نیست که بخواهید صرفه جویی کنید، چون همه عواقب ناخواسته استفاده از کابل‌های تقلبی را مشاهده کرده ایم.

پس از اینکه اصول اولیه خود را بررسی کردید، باید نیازهای خود را ارزیابی کنید. آیا همزمان چندین دستگاه را شارژ می‌کنید؟ در این صورت، خرید شارژر با چند پورت برای شما مناسب است.

هنگامی که چندین پورتبا هم مخلوط می‌شوند، درک کل توان خروجی آداپتور مهم است. برخی از شارژرها خروجی برق برای هر پورت را به طور واضح نمایش می‌دهند، اما اکثر آن‌ها به سادگی کل خروجی برق آداپتور را تأمین می‌کنند که می‌تواند منجر به زمان شارژ طولانی‌تر شود.

.

آیا باید یک شارژر GaN بخرید؟

اکثر شارژرهای موجود در بازار از نیمه هادی‌های سیلیکونی استفاده می‌کنند. گالیم نیترید (GaN) یک جایگزین نسبتاً جدید برای سیلیکون است که مزایای زیادی را به همراه دارد - شارژرهای GaN کوچکتر، کارآمدتر هستند و به قسمت‌های کمتری نسبت به شارژرهای سیلیکون نیاز دارند. نسبت به بقیه شارژرها گران‌تر نیز هستند. در نهایت، شارژرهای سیلیکونی سنتی برای اکثر مردم مناسب هستند. اگر به دنبال نازک‌ترین گزینه‌های موجود در بازار هستید، احتمالاً شارژر GaN برای شما مناسب خواهد بود.

سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

.

با دوام‌ترین شارژر: Anker PowerPort PD 2

گرچه این مدل مدتی است که وجود دارد، اما همچنان یکی از شارژرهای سریع آیفون مورد علاقه کاربران است. اپل این شارژر دوگانه را با یک پورت 18W USB-C و یک پورت 12W USB-A ارائه می‌دهد. به لطف پلاگین تاشو حمل آن در کیف یا چمدان آسان است و پس از سال‌ها استفاده می‌توان دوام آن را تأیید کرد. قیمت این مدل ۲۲.۹۹ دلار است.

سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

.

بهترین شارژر برای شارژ چند دستگاه: شارژر دیواری USB 5پورت Anker PowerPort PD 60W با کابل USB-C

این مدل یک راه حل کامل برای تمام نیازهای شارژ شماست. این شارژر از یک پورت USB-C با PD برای شارژ حداکثر ۳۰ وات، همراه با ۴ پورت USB-A بهره می‌برد. پورت‌های USB-A هر کدام تا ۱۲ وات خروجی را پشتیبانی می‌کنند که حداکثر خروجی آن ۳۰ وات است. این شارژر با کابل USB-C عرضه می‌شود. قیمت این مدل ۴۹.۹۹ دلار است.

سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

.

بهترین شارژر تضمین شده: آداپتور Apple 18W Apple-C

این مدل نسبتا دست کم گرفته می‌شود، این شارژر نسبتا ارزان است و به خوبی با آیفون کار می‌کند. اپل این مدل را به عنوان یک کالای مستقل به فروش می‌رساند. قیمت این شارژر در بازار ۲۹ دلار است.

سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

.

بهترین شارژر برای شارژ هوشمند: PD Aukey Focus Duo 30W Dual-Port با قابلیت تشخیص دینامیکی

شارژر Aukey's Focus Duo دارای پورت‌های USB-A و USB-C برای شارژ دوگانه و سیستم مدیریت قدرت هوشمند برای شارژ سریع دستگاه‌ها است. هنگام استفاده از پورت USB-C، آداپتور شارژ حداکثر ۳۰ وات را ارائه می‌دهد. هنگام استفاده از هر دو پورت، ۱۸W به پورت USB-C و 12W به پورت USB-A می‌فرستد. مانند اکثر محصولات موجود در این لیست، بدون کابل ارسال می‌شود، بنابراین برای دریافت سریعترین شارژ آیفون باید یک سیم USB-C را بردارید. قیمت این شارژر ۱۹.۹۹ دلار است.

سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

.

شارژری با مناسب‌ترین قیمت: PD Aukey Swift ۱۸W

شارژر PD Aukey's Swift 18W یک آداپتور برق ساده و ارزان قیمت است که نتایج بزرگی را به همراه دارد. این مدل از شارژ ۱۸ وات از طریق PD پشتیبانی می‌کند، به این معنی که شما می‌توانید آیفون خود را فقط در مدت نیم ساعت به راحتی ۵۰ درصد شارژ کنید، و شاخه تاشو این مدل حمل آن را در کیف راحت می‌کند. قیمت این مدل فقط ۱۰.۴۹ دلار است.

سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

.

بهترین شاژر خانگی: Belkin Boost Charge 18W USB-C with USB-C to Lightning Connector

این شارژر خانگی جمع و جور و دارای یک شاخه تاشو است بنابراین حمل آن در کیف راحت است. این مدل از PD با خروجی ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین آیفون شما را در سریعترین زمان ممکن شارژ می‌کند. در این جعبه یک کابل USB-C به Lightning نیز وجود دارد که آن را به یک راه حل یک مرحله‌ای برای نیازهای شارژ سریع تبدیل می‌کند. این مدل با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

.

بهترین شارژر برای شارژ تلفن و تبلت: Belkin Boost Charge 27W USB-C + 12W USB-A Home Charger

آداپتور دوگانه این شارژر دارای پورت شارژ USB-C با خروجی 27W و همچنین پورت USB-A 12W است. وات اضافی به این معنی است که به راحتی می‌تواند وظیفه مضاعف را انجام دهد و هر دو iPhone و iPad شما را شارژ می‌کند. مانند خواهر و برادر ارزان ترش، از یک طراحی شیک و یک شاخه تاشو برای حمل آسان برخوردار است. شما همچنان می‌توانید کابل USB-C-to-Lightning را بخرید تا سریعترین شارژ را برای iPhone خود داشته باشید. قیمت این شارژر ۲۹.۹۹ دلار است.

سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

.

بهترین شارژر برای سفر: Native Union Smart Charger PD 18W

به لطف آداپتورهای موجود در اتحادیه اروپا، انگلیس و ایالات متحده، این مدل برای مسافران ایده آل است. درگاه این آداپتور USB-C است که حداکثر خروجی ۱۸ وات را برای شارژ سریع آیفون پشتیبانی می‌کند و همچنین یک درگاه USB-A که حداکثر ۱۲ وات است. مثل اکثر آداپتورهای سریع آیفون موجود در این لیست، Smart Charger PD همراه با کابل نیست، اما Native Union برخی از کابل‌های با دوام USB-C-to-Lightning محبوب را در بازار به فروش می‌رساند. قیمت این شارژر ۳۹.۹۹ دلار است.

سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

.

بهترین شارژر برای فضاهای کوچک: RAVPower PD Pioneer 30W GaN Tech

این مدل با اندازه ۱.۶، ۱.۶ در ۱.۱ اینچ (HWD) کوچکترین شارژر ۳۰ وات در بازار است. این شارژر انرژی بیش از اندازه برای شارژ سریع iPhone را ارائه می‌دهد و حتی می‌تواند iPad یا MacBook را نیز شارژ کند. این دستگاه بدون لوازم جانبی ارسال می‌شود، بنابراین می‌توانید کابل USB-C-to-Lightning را بخرید تا سریعترین سرعت شارژ آیفون را داشته باشید.

سریع‌ترین شارژرهای آیفون در سال ۲۰۲۰

.

شارژری با بیشترین قدرت: RAVPower PD Pioneer 45W GaN Tech USB-C Wall Charger

اگرچه شارژر RAVPower PD Pioneer 45W یکی از گزینه‌های گران قیمت در این لیست است، قطعات کوچک آن این مدل را به یکی از شارژرهای سریع آیفون برای سفر تبدیل می‌کند. این شارژر از یک پورت شارژ USB-C استفاده می‌کند که می‌تواند حداکثر ۴۵ وات برق تولید کند. گرچه این مقدار برای شارژ سریع آیفون بیش از اندازه کافی است، اما می‌توانید از آن برای شارژ iPad، iPad Pro یا MacBook Air خود نیز استفاده کنید. حتی می‌توان از آن به عنوان شارژر قطره‌ای برای MacBook Pro استفاده کرد. قیمت این مدل ۱۹.۹۹ دلار است.

۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 4946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha