واکنش دو نماینده مجلس به افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی/برای مردم بد بود، برای بانک‌ها خوب!

سخنگوی دولت در مخالفت با طرح تامین کالاهای اساسی گفت؛‌ همین مانده مردم پول‌هایشان را از بانک بیرون بکشند. حالا امروز بانک مرکزی از افزایش کارمزد تراکنش های بانکی خبر داد.برای مردم بد بود، برای بانک‌ها خوب!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خانه ملت، سیدنظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در واکنش به افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی توسط دولت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: یک منبع پیشنهادی مجلس برای طرح تامین کالاهای اساسی اخذ مالیات از تراکنشهای بالای ۱۰ میلیون تومان بود. 

سخنگوی دولت در مخالفت گفت:‌ همین مانده مردم پول‌هایشان را از بانک بیرون بکشند. حالا امروز بانک مرکزی از افزایش کارمزد تراکنش های بانکی خبر داد.

برای مردم بد بود، برای بانک‌ها خوب!

همچنین مالک شریعتی دیگر نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر هم در واکنش به این اقدام دولت در صفحه شخصی خود نوشت؛ ربیعی ۶ آبان: دولت با این طرح یارانه کالاهای اساسی مخالف است... گفتند از تراکنش‌های بانکی پول بردارید، همین مانده که مردم پولشان را از بانک بیرون بکشند!

امروز: صدور بخشنامه بانک مرکزی؛ افزایش کارمزد تراکنش‌های (جدید) بانکی. قبلا گفته بودیم حاضریم به نام شما شود، فقط اجرا کنید.

۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 4765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha