کارخانه: پیشنهاد می‌کنم برای دور برگشت لیگ والیبال هم جلسه هم‌اندیشی برگزار شود

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: پیشنهاد می کنم برای برگزاری دور برگشت لیگ برتر والیبال هم یک جلسه هم اندیشی برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری جلسه هم اندیشی فدراسیون والیبال برای تعیین نحوه برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: در طول چندین سال عمر مربیگری ام بهترین جلسه ای بود که تا حالا برگزار شده بود. خرد جمعی و نظر باشگاه به خوبی اجرا شد و فکر می کنم اتفاقات خوبی رخ داد.

وی ادامه داد: هر فردی یک نظر داشت، اما در نهایت به صورت جمعی تصمیم گیری شد و منافع شخص با تیم خاصی در اولویت نبود. در شرایط کنونی سلامتی جامعه بالاترین اهمیت را دارد و همین موضوع موجب شد تا با دقت نظر بیشتری تصمیم گیری شود.

سرمربی تیم والیبال سایپا، خاطرنشان کرد: نظرات کاملاً فنی و معقول بود. همه منافع خود، باشگاه و جمع را در نظر گرفتند و اظهارنظر کردند. دور رفت نیمه کاره بود و باید تعیین تکلیف می شد. پیشنهاد من این است که برای دور برگشت هم یک جلسه برگزار شود تا همه نظرات خود را اعلام کنند.

کارخانه ادامه داد: امیدوارم کرونا هرچه زودتر نابود شود، اما آینده واقعاً مبهم است. بهتر بود در مورد موارد پیش بینی نشده هم صحبت می شد. بهترین روش این است که مسابقات را به صورت متمرکز برگزار کنیم که در این مدل هم کسب تجربه می کنیم و هم سلامتی خانواده والیبال کمتر به خطر می افتد.

وی گفت: باشگاه ها هزینه کرده اند و فدراسیون هم زحمت می کشد و از طرفی مربیان و بازیکنان هم سخت تلاش می کنند پس باید بهترین تصمیم گرفته می شد. باید دور رفت را تمام کنیم تا با تجربه بالاتر برای دور برگشت هم جلسه ای را برگزار کرده و تصمیم گیری کنیم.

۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 4411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha