حادثه تلخ برای دانشمند برجسته ایرانی در ناسا/فیروز نادری فلج شد + عکس

پروفسور فیروز نادری دانشمند ایرانی بازنشسته ناسا دچار سانحه شده و گفته است که در پی یک حادثه از گردن به پایین فلج شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در اطلاعیه‌ای که در صفحه فیسبوک آقای نادری همراه با عکسی از او روی تخت بیمارستان منتشر شده، آمده است که او در پی افت ناگهانی ضربان قلب از حال رفته و به دلیل برخورد سرش به دیوار و جابجایی مهره گردن، نخاعش آسیب دیده است و این موضوع باعث شده از گردن به پایین فلج شود.

او گفته که عمل جراحی‌ روی گردنش در روز دوشنبه اول خرداد انجام شده است و دوران نقاهتش چهار تا پنج ماه طول می‌کشد. پروفسور نادری گفته است که تا چند ماه آینده در شبکه‌های اجتماعی نخواهد بود و خانواده‌اش هر از گاهی به نیابت از او پست می‌گذارند. وی گفته که این خبر را برای جلوگیری از انتشار شایعات منتشر کرده است.

وی در صفحه فیسبوک خود با انتشار عکسی از خویش روی تخت بیمارستان نوشت: «زندگی غیر قابل پیش‌بینی است. ضربان قلبم به صورت ناگهانی کم شد که باعث شد بیهوش شوم و سرم به دیوار بخورد و یکی از مهره‌های گردنم به کانال عصبی وارد شده و موجب فلج کامل از گردن به پایین شد.

جراحی روی گردنم روز دوشنبه (اول خرداد) انجام شد. دوران نقاهت سخت و طولانی ۴ تا ۵ ماهه پیش رو دارم که تنها با حمایت دوستان و محبت خانواده‌ام امکان‌پذیر می‌شود. من برای چند ماه در فضای مجازی نخواهم بود. وقتی بهتر شوم، پیش شما بازمی‌گردم. هر از گاهی خانواده‌ام پست می‌گذارند. من این یادداشت را به این دلیل منتشر می‌کنم که برخی شایعات غیرمستند در حال پخش شدن است.

ممنون از دعاها و آرزوهای خوبتان. اگر به سوالات و تماس‌های شما پاسخ نمی‌دهم و از ملاقات شما محرومم، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم در شرایط فعلی درک کنید.»

فیروز نادری دانشمند ایرانی ناسا دچار سانحه شد

۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸
کد خبر: 43016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      0 0
      آرزوی سلامتی داریم برای نادری عزیز
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      به درک ..