پخش زنده دیدار چلسی - منچستریونایتد امشب پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های منچستریونایتد و چلسی امشب از سری مسابقات معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستریونایتد و چلسی از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در دیدار معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

نتیجه نهایی: منچستریونایتد ۴ - چلسی ۱

لینک پخش زنده بازی منچستریونایتد و چلسی

امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دیداری معوقه از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد که در این دیدار منچستریونایتد به مصاف چلسی خواهد رفت.

منچستریونایتد؛ یک امتیاز تا رستگاری

برای باشگاهی که هوادارانش سال‌ها تیم‌شان را بر تخت سلطنت لیگ برتر انگلیس می‌دیده‌اند دشوار است که بگوییم چهارمی هم موفقیت به شمار می‌آید! با این حال عملکرد اریک تن‌هاخ به طور کلی راضی‌کننده بوده؛ البته اگر شکست عجیب ۷ گله مقابل لیورپول را کنار بگذاریم! منچستریونایتد هرطور که شد خودش را بین تیم‌هایی قرار داد که در لیگ قهرمانان حاضر خواهند بود و فقط یک امتیاز برای مسجل کردن این امر کافی‌ست؛ اتفاقی که بعید است رخ ندهد. از طرفی فینالیست جام حذفی هم هستند و می‌توانند حال همشهری پرسروصدا را آنجا بگیرند! با این حال تن‌هاخ هنوز کارهای زیادی دارد که باید در منچستریونایتد انجام دهد.

چلسی؛ تمام شو!

حتی بدبین‌ترین دشمان چلسی هم تصور نمی‌کردند این تیم به چنین حال و روزی بیفتد. تاد بولی و شرکا باید آبی‌های لندن را از صفر بسازند و این تیم را به طور کلی تغییر دهند تا دوباره بین بالانشینان قرار بگیرند. تیمی که حتی رتبه‌ای تک رقمی هم نیست و با بیشترین هزینه در انگلیس نتایج افتضاحی می‌گیرد. چلسی در ۲ و نیم ماه اخیر فقط یک برد در لیگ برتر مقابل بورنموث داشته و ۶ بازی را واگذار کرده است. با این وضعیت اگر در ۲ بازی آخر فصل مقابل منچستریونایتد و نیوکاسل امتیاز بگیرند، راضی خواهند بود. هواداران آبی‌های لندن فقط و فقط می‌خواهند این فصل تمام شود!

آخرین بازی
اکتبر ۲۰۲۲ در دیدار رفت فصل جاری لیگ برتر انگلیس، چلسی و منچستریونایتد در استمفوردبریج به تساوی ۱-۱ رسیدند. برای چلسی جورجینیو و برای منچستریونایتد کاسمیرو گلزنی کردند.

آمار بازی
۶۱) آمار نبردهای منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر نزدیک است. شیاطین‌سرخ ۱۷ برد و آبی‌های لندن ۱۸ برد کسب کرده‌اند و ۲۶ بازی هم با تساوی خاتمه یافته.
۵) در اتفاقی عجیب و کم‌سابقه، ۵ نبرد آخر منچستریونایتد و چلسی مساوی شده است که ۳ بازی آخر با نتیجه ۱-۱ و ۲ بازی قبل از آن با نتیجه ۰-۰ تمام شده.
۲) آخرین مرتبه ۲ سال و ۳ ماه قبل یک تیم در نبرد لیگ برتری چلسی و منچستریونایتد پیروز شده که برنده آن شیاطین‌سرخ با نتیجه ۲-۰ در دیدار فوریه ۲۰۲۰ در استمفوردبریج بوده‌اند.
۳) از آخرین برد منچستریونایتد در خانه‌اش مقابل چلسی ۳ سال و ۹ می‌گذرد. آگوست ۲۰۱۹ در اولین روزهای فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ شیاطین‌سرخ با ۴ گل چلسی را در اولدترافورد شکست دادند.
۲۹) چلسی ضعیف‌ترین عملکردش در لیگ برتر را از فصل ۱۹۹۴-۱۹۹۳ به بعد به جای گذاشته است. در صورتی که آبی‌های لندن به رده چهاردهم سقوط کنند (که البته با توجه به تفاضل گل احتمال آن کم به نظر می‌رسد)، با رتبه ضعیف مشابه در فصل ۱۹۹۴-۱۹۹۳ برابری خواهند کرد.
۱۶) منچستریونایتد در ۱۶ بازی آخر خانگی‌اش در لیگ برتر شکست نخورده است. یونایتد که ۲ بازی آخرش در لیگ را با تیم‌های لندنی (چلسی و فولام) در اولدترافورد برگزار خواهد کرد، فقط هفته نخست به بورنموث در خانه خودش باخت.
۱) فرانک لمپارد در دومین دوره حضورش روی نیمکت چلسی رکورد ضعیف یک برد در ۹ بازی را داشته. یعنی رکورد برد آبی‌های لندن با اسطوره‌شان ۱۱ درصد است!

مصدومان و محرومان
لیساندرو مارتینس، دونی فان‌دی‌بیک، تام هیتون، مارسل زابیتسر و فیل جونز مصدومان منچستریونایتد هستند. مارکوس رشفورد هم بیمار شده بود که با بهبودی به احتمال زیاد در ترکیب یونایتد قرار خواهد گرفت. لیست بلند مصدومان چلسی هم از متئو کواچیچ، انگولو کانته، میسون مانت، بن چیلول، بنوا بادیاشیله، ریس جیمز، آرماندو برویا، مارک کوکریا و مارکوس بتینلی تشکیل شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم
منچستریونایتد:
دخئا، وان‌بیساکا، واران، لیندلوف، شاو، کاسمیرو، اریکسن، آنتونی، فرناندش، رشفورد و مارسیال
چلسی: آریسابالاگا، فوفانا، سیلوا، شالوبا، آسپیلیکوئتا، فرناندس، لوفتوس چیک، هال، گالاگر، استرلینگ و هاورتس

۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 43002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیر IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      فوتبال