۲ مربی از روسیه و آرژانتین گزینه‌های نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران

رییس فدراسیون والیبال گفت: با مشورت کمیته فنی باید یک نفر را از میان ۲ مربی اهل روسیه و آرژانتین برای هدایت تیم ملی انتخاب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، تیم ملی والیبال ایران از اوایل فروردین امسال و پس از برکناری ایگور کولاکوویچ بدون سرمربی مانده است. در ماه‌های اخیر فدراسیون با گزینه‌های متعددی مذاکره کرده و چندین جلسه هم با حضور کارشناسان و مربیان برگزار شده تا سرمربی جدید انتخاب شود.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال امروز در یک گفت و گوی رادیویی درباره این موضوع اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته فنی، با پنج مربی طراز اول دنیا وارد مذاکره شدیم که از این تعداد به سه مربی اهل روسیه، آرژانتین و ایتالیا رسیدیم و از مربی روس و آرژانتینی برنامه گرفته‌ایم. مربی ایتالیایی قرار بود هفته گذشته برنامه بدهد که هنوز این اتفاق نیفتاده و در حال رصد وضعیت والیبال ایران است.

وی افزود: با توجه به شرایط عمومی کشور، مربی تیم ملی از فروردین در ایران حضور خواهد داشت. مربیانی که مورد نظر ما هستند آنالیز کامل ۳۰ بازیکن ایران را دارند. المپیک میدان بزرگی است و جایی برای جوانگرایی نیست. شرایطی که داریم به هیچ وجه نگران‌کننده نیست.

داورزنی در پاسخ به این سوال که شانس کدام مربی برای هدایت تیم ملی بیشتر است؟ خاطرنشان کرد: بین مربی روس و آرژانتینی باید یک نفر را انتخاب کنیم که این تصمیم را با مشورت کمیته فنی انجام می‌دهیم. انشاالله هفته آینده جلسه‌ای برگزار می‌شود  و مربی تیم را انتخاب می‌کنیم.

۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 4299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha