پخش زنده بازی النصر و الشباب عربستان امروز سه‌شنبه ساعت ۲۲:۰۰ + فیلم خلاصه بازی و نتیجه

دیدار تیم‌های النصر و الشباب عربستان در لیگ برتر فوتبال عربستان برگزار شد و النصر 3 بر 2 حریفش را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب کریستیانو رونالدو در برابر الشباب در لیگ برتر عربستان تیمش یعنی النصر را همراهی خواهد کرد .

این مسابقه را از طریق شبکه زیر و با آغاز مسابقه می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:

نتیجه نهایی : النصر ۳ - الشباب ۲

لینک پخش زنده بازی النصر و الشباب عربستان ساعت ۲۲

 در یکی از ۲ دیدار حساس هفته بیست و هشتم لیگ عربستان که به صورت همزمان برگزار می‌شدند، النصر که در جایگاه دوم است، به مصاف الشباب رده سومی رفت و توانست بازی ۲ بر صفر باخته را به لطف گل زیبا و تماشایی کریستیانو رونالدو، با پیروزی ۳ بر ۲ عوض کند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید:


این بازی با حملات النصر آغاز شد، اما این الشباب بود که توانست به گل برسد. در دقیقه ۲۲ و روی یک ارسال کرنر، توپ به دست گوستاوو برخورد کرد که پس از بازبینی صحنه توسط دنیله اورساتو، داور ایتالیایی مسابقه، او یک ضربه پنالتی به سود میهمان اعلام کرد و کریستین گوانکا توانست آن را به گل تبدیل کند. آگوستین روسی، گلر النصر، توانست با دست روی توپ اثر بگذارد، ولی ضربه بازیکن آرژانتینی الشباب به گل تبدیل شد.

1878970

در دقیقه ۳۳، ارسال گیسلین کونان از سمت چپ، با پرواز رونالدو همراه شد که ضربه سر دیدنی فوق ستاره پرتغالی به تیرک دروازه برخورد کرد. پس از آن بود که میهمان به گل دوم نیز رسید. کریستین گوانکا با یک و دوی دیدنی پشت محوطه جریمه با سانتی مینا، یک شوت سرکش را روانه دروازه النصر کرد که شوت او با بوسه بر تور دروازه، به گل دوم الشباب تبدیل شد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، النصر توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. پس از سماجت عبدالرحمن غریب در محوطه جریمه و پسا او به علی الحسن، این بازیکن با یک پاس در عرض زمینی، تالیسکا را صاحب توپ کرد که این بازیکن برزیلی با یک شوت بغل پای دیدنی به گوشه دروازه، اختلاف را کاهش داد.

1878968

النصر در نیمه دوم موفق به زدن گل تساوی شد. پاس سلطان الغنام از سمت راست به علی الحسن رسید و او باز هم با یک پاس در عرض زمینی، توپ را به محوطه جریمه حریف فرستاد که عبدالرحمن غریب پس از یک چرخش دیدنی، توپ را وارد دروازه کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

سرانجام النصر توانست در دقیقه ۶۰ این مسابقه پیش بیفتد که پای فوق ستاره پرتغالی در میان بود. پاس گوستاوو در حوالی مرکز میدان به رونالدو رسید. او پس از چند متر پیش روی، به پشت محوطه جریمه رسید و سپس با یک شوت دیدنی و تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل سوم النصر را به ثمر رساند تا کامبک زردپوشان شهر ریاض تکمیل شود.

1878971

1878973

1878972

به سبک مسلمانان: سجده شکر رونالدو در ریاض

در شرایطی که یک چشم هواداران النصر به استادیوم کینگ عبدالله شهر جده یا همان الجوهرة بود تا بلکه خبر خوبی از آنجا به استادیوم الاول پارک ریاض برسد، اما گل زودهنگام الاتحاد امیدهای زردپوشان پایتخت‌نشین را ناامید کرد.

بدبیاری‌های النصری‌ها به همین جا ختم نشد چرا که الشباب تا دقیقه ۴۰ موفق به زدن ۲ گل توسط کریستین گوانکا شد و این آب سردی بود بر پیکر تماشاگران حاضر در استادیوم. درست در لحظاتی که هواداران شکست را پذیرفته بودند، شوت تالیسکا اختلاف را کاهش داد.

در ابتدای نیمه دوم عبدالرحمن غریب موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و سپس نوبت به فوق ستاره پرتغالی رسید تا کامبک النصر برای پیروزی را تکمیل و آنها را به یک معجزه در هفته‌های پایانی امیدوار کند.

رونالدو که در نیمه نخست شانس گلزنی داشت، با یکی از پروازهای معروف خود، قدر ارسال گیسلین کونان را دانست و با پروازی تماشایی، ضربه سر خود را روانه دروازه کرد که توپ او با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۶۰، بدبیاری‌های دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان به پایان رسید. این بار نیز گیسلین کونان در متن حرکت بود. او از سمت چپ وارد زمین الشباب شد و توپ را به لوئیز گوستاوو رساند. این بازیکن نیز که در محاصره دو تن از یاران حریف قرار گرفته بود، سریعا توپ را به رونالدو سپرد.

رونالدو که به سمت دروازه الشباب در حرکت بود، ۲ مدافع حریف را مقابلش می‌دید. دخالت فواز الصقور روی توپ و تغییر مسیر آن، باعث شد تا مسیر حرکتی ایاگو سانتوس مخالف با حرکت توپ باشد و رونالدو تا پشت محوطه جریمه مدافعی را مزاحم خود نمی‌دید.

او با رسیدن به نزدیکی‌های محوطه، ضربه سهمگین خود را روانه دروازه کرد که شوت تماشایی او به گوشه دروازه رفت و کامبک تیمش را تکمیل کرد. با این گل، تمامی بازیکنان داخل و بیرون النصر به سمت فوق ستاره پرتغالی هجوم بردند و حلقه شادی تشکیل دادند. رونالدو نیز که زمینه‌ساز پیروزی تیمش شده بود، با ضرباتی از سوی هم‌تیمی‌هایش مواجه شد تا اینگونه پیش افتادن تیم را جشن بگیرند.

1879002

در پایان بازی ویدیو و تصاویری از حلقه شادی النصری‌ها منتشر شد که در نوع خود جالب بود. رونالدو پس از باز کردن دروازه الشباب، به روی زمین سجده زد و خدای خود را بابت این گلزنی شکر کرد. حرکتی که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می‌شود و به نظر می‌رسد حضور در فوتبال عربستان، روی روحیه و رفتار فوق ستاره پرتغالی اثرگذار بوده است.

گزارشگر مسابقه نیز چند باری با به کار بردن کلمه صاروخ مادیرا، به تمجید از گل تماشایی فوق ستاره پرتغالی پرداخت. مادیرا محل تولد کریستیانو رونالدو است و صاروخ نیز به معنای موشک است که برای گل‌هایی که با شوت از راه دور به ثمر می‌رسند، استفاده می‌کنند.

الشباب می‌توانست در دقیقه ۷۸ به گل تساوی برسد. یک پاس طلایی در محوطه جریمه به کارلوس جوینور رسید. او هیچ مدافعی از النصر را مقابل خودش نداشت و تصمیم گرفت با یک شوت زمینی دروازه میزبان را باز کند که ضربه او با کمترین اختلاف ممکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در نهایت این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ النصر به پایان رسید تا با توجه به پیروزی الاتحاد، یاران رونالدو فاصله خود را با این تیم حفظ کنند و امیدوار باشند در ۲ هفته باقیمانده، حریف مستقیمشان امتیاز از دست بدهد.

۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 42921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایلبا IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 0
      عالییییئییی
    • سمیه IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      1 0
      عاببببببب