اوسر - پاری‌سن‌ژرمن امروز یکشنبه ۳۱  اردیبهشت ساعت ۲۲:۱۵ + لینک پخش زنده

تیم‌های پاری سن ژرمن و اوسر امشب از سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های پاری سن ژرمن و اوسر امشب از ساعت ۲۲:۱۵ در سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه در هفته سی و ششم به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و اوسر امروز ۲۲:۱۵

یک روزنامه ایتالیایی می‌گوید ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به نیمکت پی‌اس‌جی نزدیک شده و تنها یک قدم با امضای رسمی قرارداد با باشگاه فرانسوی فاصله دارد.

90 دقیقه، فاصله مورینیو تا نیمکت پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه لارپوبلیکا در ایتالیا در گزارشی مدعی شد با وجود تکذیب‌هایی که در هفته‌های گذشته درباره انتقال احتمالی ژوزه مورینیو به پاری سن ژرمن مطرح شده بود در واقع آقای خاص به نیمکت تیم فرانسوی بسیار نزدیک شده است.

لارپوبلیکا می‌گوید لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، از چند ماه پیش تماس با مورینیو را آغاز کرده و مذاکرات بین او و مربی پرتغالی رم در این مدت دائما در جریان بوده است.

1875432

بر اساس این گزارش کامپوس به مورینیو که هموطن او است علاقه زیادی دارد و او را در صدر فهرست نامزدهای جانشینی کریستوف گالتیه قرار داده است. یکی از مشکلات بر سر راه مدیر ورزشی پاری سن ژرمن این است که قرارداد ژوزه با رم امسال تابستان به پایان نرسیده و تا تابستان 2024 اعتبار دارد.

لارپوبلیکا در گزارش خود مدعی است که مورینیو در حال حاضر هدف مشخصی دارد. او مایل است با رم فاتح لیگ اروپا شود و سپس به عنوان یک مربی قهرمان این تیم را ترک کرده و راهی تیمی دیگر شود. همان کاری که او در سال 2004 با پورتو و در سال 2010 با اینتر کرده بود.

آقای خاص سال گذشته با رم فاتح لیگ کنفرانس اروپا شده و امسال هم به فینال لیگ اروپا راه یافته و باید در فینال با سویا دیدار کند. در صورت موفقیت ژوزه در قهرمانی در این فصل لیگ اروپا نام او به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ جالوروسی ماندگار خواهد شد.

این گزارش در حالی مطرح می‌شود که مورینیو در همین ماه میلادی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره احتمال انتقالش به پاریس این خبرها را تکذیب کرد و گفت: "اگر پی‌اس‌جی بخواهد با من تماس بگیرد پیدایم نخواهد کرد. من نمی‌خواهم آنها با من تماس بگیرند."

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 42848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha