هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس؛ بورنموث - منچستریونایتد امروز ۱۷:۳۰ + لینک پخش زنده

شبکه ورزش سیما دیدار امشب منچستریونایتد و بورنموث را پخش خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شبکه ورزش سیما از پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در هفته سی و هفتم، دیدار منچستریونایتد و بورنموث خبر داد.

دیدار منچستریونایتد و بورنموث امروز ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه ورزش سیما روی آنتن خواهد رفت.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم منچستریونایتد ـ بورنموث را در لینک زیر ببینید.


لینک پخش زنده بازی منچستریونایتد ـ بورنموث از شبکه ورزش سیما

منچستریونایتد با وجود گذراندن فصلی نسبتا موفق، در ۳۵ بازی فصل تنها ۵۱ گل به ثمر رسانده‌ است، عملکردی در حد لیدزیونایتد و لسترسیتی که برای بقا می‌جنگند. شیاطین سرخ اولویت خود در تابستان آینده را به بازسازی خط حمله خود اختصاص خواهند داد.

به گزارش تایمز؛ نام راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی آتالانتا، در کنار هری کین به عنوان اهداف اصلی منچستریونایتد برای پست مهاجم هدف مطرح شده است. تن هاخ برای حل مشکلات تمام‌کنندگی تیمش، علاوه بر یک مهاجم تمام‌عیار، به دنبال جذب مهاجم مستعد و آینده دار نیز است و به همین دلیل احتمال می‌رود شیاطین سرخ برای خرید هویلند اقدام کنند.

هویلوند که در تابستان با انتقالی ۱۵ میلیون پوندی از اشتورم گراتس به آتالانتا پیوست، موفق شده است در ۲۰ بازی فصل جاری، ۷ گل برای تیم ایتالیایی به ثمر برساند. مهاجم دانمارکی که اکنون علاقه‌مندان زیادی را به خود می‌بیند با مبلغ ۴۰ میلیون پوند در دسترس است. اگر منچستریونایتد تصمیم به خرید دو مهاجم جدید بگیرد، آینده آنتونی مارسیال در خطر خواهد بود.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 42802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha