پخش زنده دیدار تاتنهام - برنتفورد امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۵:۰۰ + لینک

تیم‌های تاتنهام و برنتفورد عصر امروز از سری مسابقات هفته سی و هفتم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های تاتنهام و برنتفورد از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی تاتنهام و برنتفورد

پس از اخراج آنتونیو کونته، کریستین استینلی و رایان میسون به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده داشته‌اند. در حالی که اسامی مختلفی پیرامون تاتنهام شنیده می‌شود، این باشگاه با یولیان ناگلزمان به توافق نرسید. در آستانه پایان فصل، دنیل لوی امیدوار است تغییرات مهم باشگاه را به سرانجام برساند.

به گزارش تلگراف؛ پس از گزارش‌های هفته جاری، تاتنهام علاقه خود به آرنه اسلات، سرمربی فاینورد، را افزایش داده است. در سوی دیگر این اعتقاد وجود دارد که مذاکرات بیشتری با لوییز انریکه در جریان بوده است. دنیل لوی امیدوار است به‌زودی با انتخاب گزینه نهایی، برای تابستان شلوغ پیش‌رو برنامه‌ریزی کند.

لوییز انریکه که با وجود مذاکره با چلسی در لیست نهایی نامزدهای این تیم قرار نگرفت، همچنان مشتاق است با هدایت یک تیم انگلیسی به دنیای مربی‌گری بازگردد. انریکه برخلاف اسلات که با فاینورد قرارداد دارد، برای مذاکره با تاتنهام آزاد است. فاینورد برای جلوگیری از جدایی اسلات، در تلاش است قرارداد جدیدی به او پیشنهاد دهد. اسپرز در کنار پیشنهاد حقوق 2 برابری به اسلات، باید 6 میلیون پوند نیز به عنوان غرامت جدایی به باشگاه هلندی پرداخت کند. اگر دنیل لوی تصمیم به انتخاب آرنه اسلات بگیرد باید در مورد نقش او در تصمیمات تیم تضمین بدهد.

تاتنهام در کنار پروسه انتخاب سرمربی، به دنبال اضافه کردن مدیر ورزشی جدیدی نیز است، هر چند مشخص نیست آیا دنیل لوی برای انتخاب سرمربی، منتظر مدیر ورزشی جدید و نظر او می‌ماند یا خیر.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 42794

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha