طارمی امشب جشن می‌گیرد؟ / پخش زنده لیگ برتر پرتغال، فامالیسائو - پورتو ؛ ساعت ۲۳:۰۰ + فیلم خلاصه بازی

امشب بازی پورتو و یاران مهدی طارمی با فامالیسائو از سری رقابتهای لیگ برتر پرتغال را ببینید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فامالیسائو و پورتو امشب از ساعت ۲۳:۰۰ در لیگ برتر پرتغال به مصاف یکدیگر می‌روند.

فیلم خلاصه بازی فامالیسائو ۰ - پورتو ۳

شما می توانید از طریق لینک‌های زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی فامالیسائو - پورتو

تقابل با فامالیکائو همیشه برای مهدی طارمی جذابیت خاصی داشته و این ستاره ایرانی غیر از یک حضور تعویضی، در تمام جدال‌ها برابر این تیم توانسته به نوعی در گل‌های تیمش موثر باشد و در نقش زننده یا سازنده ظاهر شود و کاری کند تیمش با برد از این بازی بیرون بیاید.

تیم فوتبال پورتو در شرایطی از ساعت ۲۳ امشب(شنبه) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه فامالیکائو به مصاف این تیم رده هشتمی خواهد رفت و یکی از دیدارهای هفته ماقبل پایانی لیگ برتر پرتغال را برگزار می‌کند که امیدوار به کسب پیروزی و زنده نگه داشتن شانس قهرمانی است، اما جدا از حساسیت‌های این بازی، مهدی طارمی هم برای رسیدن به صدر جدول گلزنان تلاش می‌کند.

مهدی طارمی از ابتدای فصل ۲۱-۲۰۲۰ که برای پورتو به میدان رفته، در پنج مسابقه لیگ برتر پرتغال توانسته ۵ گل به ثمر رساند، دو پاس گل بدهد و دو پنالتی بگیرد که آمار شگفت‌انگیزی برای این ستاره ایرانی است و علاوه بر آن در دیدار برگشت جام حذفی همین فصل نیز که حضور تعویضی در زمین داشت، توانست در دقیقه ۳+۱۲۰ پاس گل منجر به برتری و صعود تیمش به فینال را بدهد.

مهاجم ایرانی پورتو ۱۶ روز پس از نمایش تاثیرگذار در رقابت جام حذفی مقابل فامالیکائو و جلوگیری از صعود این تیم به فینال، حالا در مسابقه برگشت لیگ برتر پرتغال برابر همین تیم قرار می‌گیرد که این بار پیش‌بینی می‌شود سرخیو کونسیسائو او را از ابتدا در ترکیب قرار دهد و امیدوار به گلزنی این بازیکن باشد.

مهدی طارمی در دیدار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل کاسا پیا توانست یکی از دو گل پیروزی تیمش را بزند و آمار گل‌های خود در فصل جاری این رقابت‌ها را به عدد ۱۷ برساند، اما او دو مسابقه فرصت دارد تا بتواند به آقای گلی دست پیدا کند.

ستاره ایرانی پورتو در حال حاضر آمار گلزنی مشابهی با ژوآئو ماریو، بازیکن ملی‌پوش بنفیکا دارد ولی با یک گل زده کمتر نسبت به گونسالو راموس در رتبه دوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار گرفته که امیدوار به درخشش در دو دیدار آینده ازجمله جدال امشب برابر فامالیکائو است تا بتواند به آقای گلی برسد.

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: 42780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha