خیلی‌ از مدیران فوتبال ایران مثل سرپرست باشگاه پرسپولیس هستند!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: بسیاری از مدیران فوتبالی ما مثل رسول پناه هستند با این تفاوت که فایل صوتی از آنها بیرون نیامده تا ناچار به استعفا شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محمد نوری در گفتگو با مهر اظهار داشت: شرایط استقلال هنوز تغییر خاصی نکرده و همانطور که می‌بینیم پنجره‌ها بسته است و هر چقدر هم که بازیکن خریداری شود تأثیری ندارد چون قابل استفاده نیستند.

وی اضافه کرد: تاکنون هر وعده‌ای از هیأت مدیره شنیدیم محقق نشده. اشاره مستقیم من به بازگشت میلیچ، تمدید قرارداد علی کریمی، پرداخت بدهی به شفر و باز شدن پنجره نقل و انتقالات است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمی‌شود و تا زمانی که فیفا اعلام نکرده پنجره استقلال باز است، ما نمی‌توانیم به وعده‌ها دل خوش باشیم. از نظر من شرایط استقلال شباهتی به آرامش ندارد. وقتی هنوز پنجره‌های نقل و انتقالات بسته است و تکلیف سه تا از بهترین بازیکنان مشخص نیست، شرایط عادی نیست.

مدافع تیم فوتبال استقلال در دهه هشتاد در ادامه با اشاره به وضعیت رسول پناه و فایل صوتی و تصویری که از وی در فضای مجازی منتشر شد بیان داشت: این حکایت خیلی از مدیران ورزشی ماست که در فوتبال حضور دارند. مگر فکر می‌کنید سایر مدیران چطور هستند؟ خیلی از مدیران ما افکار و رفتاری مثل رسول پناه دارند با این تفاوت که فایل صوتی و تصویری شأن منتشر نشده است. اگر قرار باشد ماهیت همه فاش شود، شک نداشته باشید که بسیاری از مدیران باید مثل مدیر سابق پرسپولیس استعفا بدهند و بروند سراغ کاری که بلد هستند و در آن تخصص دارند.

بازیکن پیشین آبی پوشان تاکید کرد: متأسفانه در جامعه مردم دو دسته‌اند. اگر سن شأن جوان باشد فکر می‌کنند بهترین فوتبالیست هستند و حق شأن خورده شده و اگر پا به سن گذاشته باشند فکر می‌کنند متخصص فوتبال هستند و حق شأن مدیریت در باشگاه است. برای همین است که چنین شرایط حادی بر فوتبال ما حاکم شده است.

وی بیان داشت: شما کمتر هوادار فوتبالی را می‌بینید که از شرایط تیمش رضایت داشته باشد. از استقلال و پرسپولیس گرفته تا تیم ملی و غیره.

۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 4277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha