فنرباغچه مشتری جدید طارمی/ پورتو رضایت می‌دهد؟

باشگاه فنرباغچه ترکیه که فصل گذشته پیشنهادی را برای جذب مهدی طارمی داده بود، بازهم خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیم پورتو شده و حاضر است ۱۰ میلیون یورو برای او پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما سرنوشت این بازیکن برای ماندن در پورتو یا جدایی از این تیم هنوز مشخص نیست.

پورتو در این فصل پیشنهاد تمدید قرارداد را به مهاجم ایرانی اش داده اما طارمی تاکنون این پیشنهاد را قبول نکرده است. نام این بازیکن که در آرزوی انتقال به یک تیم بزرگ‌تر است، گهگاه در کنار باشگاه‌هایی از ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و انگلیس مطرح می‌شود اما این گمانه زنی‌ها تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

آخرین تیمی که گفته می‌شد به صورت جدی به دنبال طارمی است، باشگاه الهلال عربستان بود که پیش از این «موسی مارگا» را هم از پورتو به خدمت گرفته بود اما گفته می‌شد که طارمی دوست دارد در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد و تمایلی به بازی برای الهلال و تیم‌های آسیایی ندارد.

در این میان تیم فنرباغچه که با ۵ امتیاز کمتر نسبت به گالاتاسرای در رده دوم لیگ ترکیه قرار دارد و امیدهایش برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگ است، پیشنهادی را برای جذب طارمی در فصل بعد ارائه کرده است.

این خبر در مطبوعات ترکیه به نقل از روزنامه «مارکا» اسپانیا منعکس شده است. همچنین Sport TV پرتغال هم تایید کرد که طارمی پیشنهادی از ترکیه دارد و این پیشنهاد از سمت «ژسوس» سرمربی تیم فنرباغچه است که سابقه تقابل با طارمی را هم دارد؛ زمانی که این مربی در تیم بنفیکا پرتغال کار می‌کرد.

فنرباغچه - طارمی؛ پرونده‌ای که دوباره باز شد/ پورتو رضایت می‌دهد؟

علاوه بر این وب سایت futebol365 پرتغال هم مدعی شد ژسوس و فنرباغچه خواهان طارمی هستند و پیشنهادی ۱۰ میلیون یورویی را به پورتو ارائه کرده‌اند. البته این رسانه تاکید کرده است که طارمی قصد دارد به انگلیس برود و این موضوع ممکن است مذاکره باشگاه فنرباغچه را پیچیده کند. از سوی دیگر هنوز ادامه کار ژسوس در تیم فنرباغچه هم قطعی نیست و در پایان فصل مشخص می‌شود قرارداد این مربی که به بازی طارمی علاقه مند است تمدید می‌شود یا نه.

این اولین بار نیست که فنرباغچه برای جذب طارمی اقدام می‌کند. در نقل و انتقالات تابستانی گذشته، این باشگاه با ژسوس روی طارمی دست گذاشت اما پورتو با جدایی بازیکن ایرانی خود موافقت نکرد.

باتوجه به اینکه تنها یک فصل از قرارداد طارمی باقیمانده و پورتو برای درآمدزایی از طریق ترانسفر طارمی فرصت زیادی ندارد بعید نیست در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو این بازیکن به باشگاه‌هایی که پول بیشتری به پورتو بدهند، فروخته بشود.

طارمی این فصل در لیگ پرتغال ۱۷ بار گلزنی کرده است و بهترین گلزن پورتو محسوب می‌شود.

او همچنین بعد از «راموس» از بنفیکا که ۱۸ گل زده است و در کنار «ژائو ماریو» با ۱۷ گل در رده دوم جدول بهترین گلزنان پرتغال است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 42757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha