پخش زنده دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ترکیه /تکمیلی: ایران ۳ بر یک پیروز شد

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۹ اردیبهشت به وقت تهران در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف ترکیه‌ رفت.تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود برابر ترکیه به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مردان والیبال ایران که از روز گذشته اردوی برون مرزی خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ترکیه در استانبول برپا کرده است، امروز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر تمرین کرد که اولی به بدنسازی و دومی به تمرینات توپی اختصاص داشت.


لینک پخش زنده بازی دوستانه تیم های ملی والیبال ایران و ترکیه

تیم ملی مردان ایران در ادامه این اردو دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی ترکیه خواهد داشت که نخستین مسابقه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

شاگردان بهروز عطایی از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز شنبه ۳۰ اردیبهشت نیز در دومین مسابقه دوستانه خود به مصاف ترکیه خواهند رفت که این دیدارها در سالن فدراسیون والیبال ترکیه در شهر استانبول برگزار می‌شود.

سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، بردیا سعادت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین‌خانزاده، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، علی رمضانی، احسان دانش‌دوست و محمد فلاح ۱۶ بازیکن انتخابی عطایی برای اردوی برون مرزی ترکیه هستند.

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، رضا قلی‌پور (پزشک)، نیما ده‌پناه (تراپیست) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی در اردوی برون مرزی ترکیه را تشکیل می‌دهند.

تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.

تیم ملی والیبال مردان ترکیه که در تلاش است سهمیه حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ را به دست آورد، امسال در چلنجرکاپ مردان جهان برای کسب این سهمیه به میدان می‌رود.

فدراسیون والیبال ترکیه در راستای برنامه‌ریزی برای رسیدن به این هدف، آلبرتو جولیانی مربی ۵۹ ساله ایتالیایی که سابقه هدایت تیم‌های ملی اسلواکی و اسلوونی را نیز در کارنامه خود دارد، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مردان این کشور انتخاب کرده است.

پیروزی شاگردان عطایی در نخستین دیدار تدارکاتی

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود برابر ترکیه به پیروزی رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال مردان ایران که از روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت اردوی برون مرزی خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ترکیه در استانبول برپا کرده‌ است، امروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت) در نخستین مسابقه دوستانه و تدارکاتی خود در سال ۲۰۲۳ به مصاف تیم ملی ترکیه رفت.

ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه که به مدت یک ساعت و ۳۵ دقیقه طول کشید، سه بر یک مقابل تیم ملی ترکیه با هدایت آلبرتو جولیانی به پیروزی رسیدند.

شاگردان بهروز عطایی در ست سوم این دیدار ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را به حریف واگذار کردند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ حریف تدارکاتی خود را از پیش رو برداشتند.

امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین‌خانزاده، محمدرضا حضرت‌پور، سیدمحمد موسوی، محمدطاهر وادی، مهدی جلوه و علی حاجی‌پور ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه بودند. در ادامه این مسابقه نیز عطایی از مرتضی شریفی و محمد فلاح استفاده کرد.

همچنین در تیم ملی والیبال ترکیه ایگیت، ماتیچ، کان، بوراک، بدیرهان، آردا، برکای، مظفر، کافر، اهمت سمت، میرزا و آدیس در این مسابقه به میدان رفتند.

دومین مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و ترکیه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز شنبه ۳۰ اردیبهشت در سالن فدراسیون والیبال ترکیه در شهر استانبول برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران که از ۲۷ فروردین اردوی آماده‌سازی خود را شروع کرده است، در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.

تیم ملی والیبال مردان ترکیه که در تلاش است سهمیه حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ را به دست آورد، امسال در چلنجرکاپ مردان جهان برای کسب این سهمیه به میدان می‌رود.

فدراسیون والیبال ترکیه در راستای برنامه‌ریزی برای رسیدن به این هدف، آلبرتو جولیانی مربی ۵۹ ساله ایتالیایی که سابقه هدایت تیم‌های ملی اسلواکی و اسلوونی را نیز در کارنامه خود دارد، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مردان این کشور انتخاب کرده است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 42733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 3
      خوب است
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      1 1
      لینک کو پس؟
      • روک IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
        1 1
        دوست عزیز سایت یه زری زد شما جدی نگیر
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      2 1
      اکه دارین تو فوتبال شکست بدین