پخش زنده دیدار حساس لیگ برتر فوتبال؛ مس کرمان - سپاهان؛ امروز ۱۸:۰۰ + لینک

دیدار تیم های سپاهان و مس کرمان در سی امین هفته لیگ برتر امروز پنج شنبه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال سپاهان و مس کرمان امروز راس ساعت ۱۸:۰۰ در هفته سی ام فصل جدید لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.


لینک پخش زنده بازی سپاهان و مس کرمان

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر، جام خلیج فارس، روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با برگزاری ۸ دیدار هم‌زمان به پایان می‌رسد و در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه شهید باهنر به مصاف تیم مس کرمان می‌رود.

لیگ بیست و دوم به ایستگاه پایانی خود رسیده و سپاهان در یکی از نفس‌گیرین بازی‌های نیم‌فصل دوم به مصاف مس کرمان خواهد رفت؛ دیداری سخت و نفس‌گیر که نتیجه آن یک سمت معادلات قهرمانی فصل را حل خواهد کرد و علاوه بر آن در تعیین سرنوشت دومین تیم سقوط کننده نقش موثری دارد.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که سپاهان هفته گذشته تیم پیکان را با نتیجه ۵ بر صفر در هم کوبید و دوئل قهرمانی را به هفته پایانی کشاند. زردپوشان اصفهانی تنها یک امتیاز با پرسپولیس فاصله دارند و می‌دانند که برای قهرمانی باید از سد مس بگذرند و به امید لغزش سرخپوشان باشند. سپاهان در ۲۹ هفته گذشته ۱۸ برد، ۸ تساوی و ۳ شکست به دست آورده و با اندوختن ۶۲ امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است.

در آن سو مس کرمان درحالی آماده میزبانی از سپاهان می‌شود که هفته گذشته مقابل ملوان به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا همچنان در خطر سقوط باشد؛مسی‌ها با تیم صنعت نفت هم‌امتیاز هستند و خطر سقوط هر دو تیم را تهدید می‌کند؛ نارنجی‌پوشان کرمان می‌دانند برای باقی ماندن در رقابت‌های لیگ برتر باید از سد سپاهان بگذرند و به همین دلیل با تمام قوا به مصاف مورایس و شاگردانش خواهند آمد. مس کرمان در ۲۹ هفته گذشته ۴ برد، ۱۰ تساوی و ۱۵ شکست کسب کرده و با اندوختن ۲۲ امتیاز و تنها به لطف تفاضل گل بهتر در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

راند آخر ماراتن قهرمانی

لیگ بیست و دوم به روزهای واپسین خود رسیده و در نهایت ماراتن قهرمانی به هفته پایانی کشیده شد؛ سپاهان و پرسپولیس در فصل جاری رقابت تنگاتنگی بر سر قهرمانی داشتند و در طول هفته‌های گذشته بارها جای دو تیم در جدول عوض شد و در نهایت هر دو تیم به ایستگاه پایانی این رقابت رسیده‌اند. پرسپولیس برای قهرمانی باید نساجی را شکست دهد و سپاهان علاوه بر پیروزی مقابل مس کرمان، منتظر لغزش سرخپوشان است.

تقابل سپاهان و مس کرمان بدون تردید،حساس‌ترین بازی دو تیم در ادوار مختلف لیگ برتر است؛ جدالی که علاوه بر مشخص کردن سرنوشت یکی از مدعیان قهرمانی، در تعیین دومین سقوط کننده نیز موثر است.

سپاهان در بازی فردا محکوم به پیروزی است؛ شاگردان مورایس به دنبال پایان دادن به حسرت ۸ ساله قهرمانی هستند و برای رسیدن به این هدف باید از سد مس عبور کنند و امید دارند که نساجی مقابل پرسپولیس شگفتی‌ساز شود. از طرف دیگر مس در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر است و برای بقا باید از سپاهان امتیاز بگیرند. مس کرمان با صنعت نفت هم‌امتیاز است و با توجه قانون بازی‌های رو در رو، شرایط بهتری برای بقا در لیگ دارد اما اگر صنعت نفت بتواند از گل‌گهر امتیاز بگیرد، مس برای بقا مجبور به پیروزی مقابل سپاهان خواهد بود.

زردپوشان اصفهانی در بهترین فرم ممکن راهی کرمان می‌شوند، پیروزی پرگل هفته گذشته تیم مورایس را از نظر روحی_روانی به آمادگی کامل رسانده و در شرایط مطلوبی قرار داده است. از طرف دیگر پایان یافتن محرومیت دانشگر، دست مورایس را در چیدن ترکیب دلخواهش در فاز دفاعی باز گذاشته و خبر خوبی برای زردپوشان به شمار می‌آید. سپاهان در فاز هجومی شرایط عالی دارد و درخشش دوباره مغانلو، نورافکن و رضائیان امیدواری سپاهانی‌ها را برای کسب قهرمانی افزایش داده است.

با این وجود سپاهان مقابل مس کار راحتی در پیش نخواهد داشت، استرس ناشی از کورس قهرمانی می‌تواند تیم مورایس را تحت فشار قرار دهد و جو ورزشگاه و حضور هواداران مس کرمان نیز شرایط را سخت‌تر خواهد کرد. از طرف دیگر زردپوشان اصفهانی با تیمی بازی دارند که برای بقا می‌جنگد و چیزی برای از دست دادن ندارد و همین عامل باعث می‌شود که بازیکنان این تیم با تمام قوا به میدان بیایند.

مس کرمان تیمی است که فوتبال بسته و دفاعی را به نمایش می‌گذارد و در اجرای بازی تخریبی مهارت دارد.مسی‌ها در فاز هجومی بازیکنان خوبی در اختیار دارند و حضور مهره‌هایی مانند عارف رستمی، محمدامین قاسمی‌نژاد، معین عباسیان و شروین بزرگ درست حسین‌خانی را در اجرای برنامه‌های هجومی باز گذاشته است. مس در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته و در طول ۲۹ هفته گذشته ۲۲ گل را به ثمر رسانده که آمار قابل قبولی به شمار می‌رود.پاشنه آشیل مس کرمان خط دفاعی این تیم است؛ نارنجی‌پوشان کرمانی در طول ۲۹ هفته گذشته ۳۵ گل را دریافت کرده‌اند که گویای ضعف ساختار دفاعی این تیم است.

در نهایت بازی سپاهان و مس بدون شک از حساس‌ترین رقابت‌های برگزار شده در طول فصل جاری است و قابلیت تبدیل شدن به یکی از جذاب‌ترین مسابقات برگزار شده را نیز دارد، باید منتظر ماند و دید حوادث فوتبالی چگونه رقم خواهد خورد.

برترین گلزنان:

شهریار مغانلو با ۱۲ گل زده و عارف رستمی با ۸ گل زده، برترین گلزنان دو تیم در بازی فردا هستند.

ترکیب احتمالی مس کرمان:

دانیال اسلامی، مهیار زحمتکش، جورج برایم کنده نوگیرا، امیرحسین عسگری، علی تهامی، فرزاد جعفری، معین عباسیان، محمد صبوری، احمد نصیری، محمدامین کاظمیان، شروین بزرگ

سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، امید نورافکن، مانوئل فرناندز،فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

سایر بازی‌های هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه

نساجی مازندران_پرسپولیس

ذوب‌آهن_هوادار

فولاد_آلومینیوم اراک

نفت مسجدسلیمان_ملوان

استقلال_تراکتور

پیکان_مس رفسنجان

گل‌گهر سیرجان_صنعت نفت آبادان

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲
کد خبر: 42701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha