پخش زنده بازی سرنوشت ساز؛ نساجی مازندران - پرسپولیس؛ امروز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۸:۰۰ + لینک

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در هفته سی ام لیگ برتر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس امروز راس ۱۸:۰۰ در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی نساجی مازندران و پرسپولیس از شبکه سه سیما

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در آخرین دیدارهفته سی‌ام و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جدای از حساسیت‌های بالای آن از سوی مسئولان برگزارکننده مسابقات ومسئولان شهرستانی و استانی، آزمون بزرگ برای این باشگاه و مازندران برای مشخص شدن کم و کاستی‌ها پیش از میزبانی احتمالی بازی‌های آسیایی در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر خواهد بود.

در چند روز گذشته با حضور مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و نشست با مدیران ارشد استانی و باشگاه نساجی مازندران، نشان از توجه ویژه واهمیت این بازی مهم برای اعتبار فوتبال ایران و همچنین قابلیت‌های مهم باشگاه نساجی و استان مازندران برای میزبانی از یک رویداد کاملا خاص ورزشی دارد.

در حالی لیگ به هفته آخر و تکلیف تعیین قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال به هفته پایانی کشیده شده، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته، پرسپولیس صدرنشین در قائمشهر میهمان نساجی است.

پرسپولیس با برتری در این مسابقه می‌تواند بدون توجه به نتایج سایر بازی‌ها جام را به تهران ببرد.

با توجه به شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی و احتمال برگزاری جشن قهرمانی در قائمشهر، مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی میزبان دیدار حساس نساجی مازندران و پرسپولیس بازدید کردند.

حضور مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ورزشگاه وطنی

سهیل مهدی مدیر مسابقات، حجت‌اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی، محمدحسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال و مجتبی خداپرست مسئول حراست سازمان لیگ ضمن بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، تدابیر لازم را برای برگزاری باشکوه جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس اتخاذ کردند.

تصمیم‌های ویژه برای هواداران درجلسه شورای تامین مازندران

درهمین راستا، جلسه شورای تامین مازندران با حضور مدیرعامل نساجی و نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در محل استانداری مازندران برگزار شد.

ایزد سیف الله پور مدیرعامل و نادری معاونت فرهنگی باشگاه نساجی به درخواست سازمان لیگ برای حضورهواداران پرسپولیس در سکوی پشت دروازه مخالفت کرد و گفت: جایگاه هواداران پرسپولیس به مانند همیشه حضور هواداران میهمان جایگاه پشت نیمکت مهمان است.

فروش بلیت درسامانه فوتبال تیکت از شامگاه سه شنبه

همچنین اعلام شد، بلیت فروشی این دیدار از شامگاه سه شنبه در سامانه فوتبال تیکت انجام خواهد شد.

باشگاه نساجی مازندران هم در نظر دارد برای خرید بلیت جایگاه هواداران در دیدار مقابل پرسپولیس از افرادی که در چهار بازی گذشته با کد ملی خود بلیت جایگاه نساجی را خریداری کرده‌اند بلیت جایگاه نساجی را بدهد.

درب ورودی ورزشگاه از ساعت ۱۶ و دوساعت پیش از شروع مسابقه دوتیم باز خواهد شد و توصیه شده هوادارانی که موفق به تهیه بلیت مسابقه نشدند، تحت هیچ شرایطی بدون بلیت دراطراف ورزشگاه حضور نداشته باشند.

ازسوی فرماندهی انتظامی شهرستان قائمشهر و نیز مازندران، تدابیر انتظامی و امنیتی مضاعفی برای تامین نظم وامنیت این مسابقه مهم پیش‌بینی شده است.

این دیدار تدارک دیده شده و لذا توصیه شده هوادارانی که موفق به تهیه بلیت نشده‌اند از ایجاد هرگونه اجتماعی خودداری کنند.

فراهم بودن امنیت کامل برای برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران هم درنشست شورای تامین استان که با حضور مدیران باشگاه نساجی و سازمان لیگ دراستانداری مازندران برگزار شد، گفت: آمادگی کامل برای برگزاری بازی نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در آرامش و امنیت کامل را در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر داریم و جای نگرانی دراین خصوص وجود ندارد.

روح الله سلگی افزود: بازی دو تیم پرطرفدار با تماشاگران زیاد فوتبال کشور که احتمال قهرمانی تیم پرسپولیس با توجه به صدرنشینی درلیگ و اهدای جام قهرمانی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است، محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه وطنی قائمشهر در روز پنجشنبه وچند ساعت پیش از شروع مسابقه تیم نساجی و پرسپولیس اعمال می‌شود.

وی ادامه داد:‌ علاوه بر حضور ۶ هزار تماشاگر در استادیوم وطنی قائمشهر، ‌میلیون‌ها تماشاگر از طریق تلویزیون این بازی را می‌بینند که باز هم بر اهمیت آن می‌افزاید.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ورزشگاه پیش از شروع مسابقه

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در خصوص اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این منظور گفت که ۲ ساعت قبل از شروع مسابقه برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود و همچنین هماهنگی‌های لازم برای فروش بلیت با قیمت مناسب با مسئولیت باشگاه نساجی مازندران صورت گرفته است.

سلگی ادامه داد:‌ در پایان این بازی و مشخص شدن نتیجه در صورت برد پرسپولیس، قهرمان لیگ مشخص خواهد شد و جام قهرمانی به تیم برنده اعطاء می‌شود و در این مراسم شخصیت‌های ملی از جمله رییس فدراسیون فوتبال، ‌پیشکسوتان تیم پرسپولیس حضور دارند.

سلگی گفت:‌ با توجه به حساسیت این مسابقات تمهیدات لازم برای حفظ امنیت و همچنین در زمینه اسکان تیم‌های مورد نظر نیز مدیریت لازم در نظر گرفته شده است .

وی اظهار کرد:‌ استادیوم وطنی که در مرکز و بافت داخل قائمشهر قرار دارد به طور قطع حضور پرشمار طرفداران ۲ تیم در این مسابقات شاهد خواهیم بود و این موضوع باعث ایجاد ترافیک خودرو و مشکلاتی برای تردد شهروندان این شهر خواهد شد.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:‌ به همین منظور و برای گریز از مشکلات ترافیکی قبل و بعد از مسابقات با هماهنگی‌های صورت گرفته گره‌های ترافیکی مسیر مشخص و با برنامه ریزی‌هایی که شد و شناسایی این نقاط ترافیکی با استقرار پلیس‌های راهنمایی و رانندگی تردد خودروها هدایت می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران هم دراین نشست، از تمامی مسئولان و دستگاه‌های نظارتی استان که برای برگزاری هرچه بهتر این بازی تلاش می‌کنند و تمهیدات لازم را می‌اندیشند، قدردانی کرد و گفت: حساسیت این بازی پرسپولیس ونساجی در قائمشهر به سبب مشخص شدن یا نشدن قهرمان لیگ بسیار بالا است و اهمیت میزبانی نساجی در این بازی با سایر بازی‌های لیگ متفاوت است.

سهیل مهدی، تیم مس کرمان هم همانند تیم نساجی به علت با سپاهان اصفهان دیگر مدعی قهرمانی اهمیت بالایی دارد و اینکه بازی‌های این هفته باید مثل هفته قبل به صورت همزمان برگزار شود و به همین خاطر انتظار می‌رود تمام تدابیر لازم از قبل اتخاذ و پیش‌بینی و احتمالات گوناگون صورت پذیرد.

وی ادامه داد: قهرمان لیگ و تیم دوم سقوط کننده در این هفته مشخص خواهد شد باید دید در پایان کدام تیم قهرمان و کدام تیم به عنوان تیم دوم به لیگ دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه برنامه ریزی و طراحی دقیق و هماهنگی اضلاع مهم این مسابقه مهم لیگ توسط معاونت سیاسی استاندار مازندران قابل قدردانی است، یادآورشد، امیدواریم که این هفته بتوانیم با برگزاری مسابقات، به نحو شایسته و انجام بازی های مهیج و زیبا، گرمی و هیجان را به سکوها و خانه های علاقه‌مندان به ورزش فوتبال ببریم.

نمایش فوتبال پاک از نساجی مقابل پرسپولیس

درهمین حال رییس هیات فوتبال مازندران درگفت‌وگوبا خبرنگار ایسنا گفت: روز پنجشنبه یکی از حساس‌ترین دیدارهای فوتبال ایران در مازندران برگزار خواهد شد و این قول را خواهیم داد که نساجی مازندران نماینده شریف فوتبال استان در لیگ برتر با شرافت و همانند تمامی دیدارهای گذشته خود به میدان خواهد رفت و روح پاک فوتبال را در این دیدار به نمایش خواهد گذاشت.

رحیم درزی خلردی، در خصوص برخی حواشی ایجاد شده ازجمله مکان بازی حساس میان نساجی مازندران و پرسپولیس تهران درهفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: قطعا نساجی مازندران در ورزشگاه خانگی خود شهید وطنی قائمشهر از تیم پرسپولیس تهران میزبانی خواهد کرد.

وی با درخواست از فوتبال دوستان که به حواشی و دروغ پردازی‌ها پیرامون این دیدار توجه نداشته باشند، تصریح کرد: علاقه‌مندان فوتبالی خبرهای موثق را از درگاه‌های رسمی جویا شوند تا انشالله آخرین دیدار نساجی مازندران بدون هیچ مشکلی و با بهترین کیفیت برگزار شود.

رییس هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: قطعا همه مسئولان مازندران که در رأس آن استاندار مازندران قرار دارد، تمام تلاش خود را خواهند کرد تا روز پنجشنبه استان مازندران بعد از پایان این دیدار سربلند باشد.

به گزارش ایسنا، دیدارتیم های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران همزمان با ۷ مسابقه دیگر درهفته سی‌ام و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ازساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

نساجی مازندران درحالی با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت که خطر سقوط این تیم را تهدید نمی‌کند، اما اوج حساسیت در بالای جدول میان پرسپولیس تهران ۶۳ امتیازی و سپاهان اصفهان ۶۲ امتیازی تیم‌های اول ودوم جدول لیگ است که پیروزی یا تساوی حتی شکست هریک ازدو تیم درسرنوشت قهرمان لیگ بیست و دوم تاثیر زیادی خواهد داشت.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 42699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha