حمله پرتغالی‌ها به طارمی؛ماجرا چیست؟

رئیس باشگاه پورتو درباره تمارض بازیکنان در پرتغال صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حمله هواداران پرتغالی را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال پورتو در هفته سی و دوم لیگ پرتغال در حالی برابر تیم کاسا پیا ۲ بر ۱ به پیروزی رسید که حواشی زیادی در این بازی وجود داشت. درگیری اعضای نیمکت دو تیم در جریان مسابقه و به ویژه بعد از به ثمر رساندن گل دوم پورتو در وقت‌های اضافه باعث بیشتر شدن این حاشیه‌ها شد.

این موضوع واکنش «پینتو داکوستا» رئیس باشگاه پورتو را هم به دنبال داشت. وی در خصوص جنجال‌های این مسابقه و برنامه‌های ضد فوتبال برابر پورتو گفت: تا وقتی که در فوتبال پرتغال فقط نزدیک به ۵۰ درصد یک مسابقه بازی می‌شود، هرگز پیشرفت نخواهد کرد. به نظر می‌رسد فقط ۵۱ دقیقه از ۹۰ دقیقه بازی می‌شود. تا زمانی که این چیزها مجاز است و صحنه‌هایی از بازیکنانی را می‌بینید که با کوچک‌ترین لمس یا حتی بدون لمس و برخورد، خودشان را روی زمین می‌اندازند، فوتبال پرتغال پیشرفت نخواهد کرد.

این اظهارات رئیس باشگاه پورتو بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و ناخودآگاه حمله هواداران تیم‌های رقیب پورتو به بازیکنان پورتو از جمله مهدی طارمی را به دنبال داشت.

طارمی که سومین فصل حضورش در تیم پورتو و چهارمین فصل حضورش در فوتبال پرتغال را تجربه می‌کند، از سال نخست انتقالش به این کشور همواره به «تمارض» و «شیرجه زدن» برای گرفتن پنالتی در محوطه جریمه حریفان متهم شده است.

این اتفاق بارها و بارها فوتبال پرتغال را تحت تاثیر قرار داده و انتقادات زیادی را از مهاجم ایران به دنبال داشته است. حتی باوجود استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی (VAR) در فوتبال پرتغال، این چالش و حساسیت همواره برای داوران پرتغالی نسبت به طارمی وجود داشته است.

با انعکاس صحبت‌های اخیر رئیس باشگاه پورتو، بسیاری از کاربران پرتغالی در توییتر اعلام کرده‌اند که آیا منظور پینتو داکوستا طارمی است؟

البته «اوتاویو» و «پپه» هم دو بازیکن دیگر پورتو هستند که نامشان در کنار طارمی و در واکنش علیه ادعای داکوستا مطرح شده است.

 حمله پرتغالی‌ها به طارمی؛ماجرا چیست؟

«این را به اوتاویو، طارمی، اوانیلسون و گالنو بگو» واکنش یکی از کاربران پرتغالی به صحبت‌های داکوستا است.

 حمله پرتغالی‌ها به طارمی؛ماجرا چیست؟

 حمله پرتغالی‌ها به طارمی؛ماجرا چیست؟

 حمله پرتغالی‌ها به طارمی؛ماجرا چیست؟

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
کد خبر: 42670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha