پخش زنده دیدار اورتون - منچسترسیتی؛ امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ + لینک

تیم‌های منچسترسیتی و اورتون عصر امروز از سری مسابقات هفته سی وششم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچسترسیتی و اورتون از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی منچسترسیتی و اورتون

منچستر سیتی که در رویای کسب سه گانه به سر می‌برد به مصاف اورتونی خواهد رفت که در تلاش برای فرار از سقوط به چمپیونشیپ می‌باشد. پپ گواردیولا اورتون را تیمی می‌بیند که نباید برای بقا در لیگ بجنگد و تیمش در حالی به مصاف تافی ها در گودیسون پارک خواهد رفت که برای حفظ برتری خود نسبت به تیم آرسنال به امتیاز کامل بازی نیاز دارد، همین موضوع برای تیم اورتون اما برای بقا در لیگ صدق می‌کند. اورتون فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشته است اما با وجود برد بزرگ 5-1 مقابل برایتون در هفته گذشته امید های هواداران خود را زنده کرد.

گواردیولا در مورد این بازی گفت :" آن ها پیشینه و کیفیت لازم را دارند تا در این جایگاهی که الان هستند نباشند. ورزشگاه برایتون یکی از سخت ترین مکان هایی است که می‌توانید در نظر بگیرید و مطمئنم نتیجه ای که اورتون در آن‌جا کسب کرد تاثیر زیادی نه تنها در جایگاهشان در جدول بلکه در روحیه تیمی شان گذاشته است. برایتون مقابل ولورهمپتون و یونایتد نتایج عالی کسب کرد اما بلافاصله با دو گل زود هنگام اورتون غافلگیر شد. ساختار دفاعی و قدرت فیزیکی که تیم اورتون دارد واقعا خوب است و هرچیزی می‌تواند در فوتبال رخ دهد. "

رویارویی تیم پپ با تیم شان دایچ پس از بازی آن ها مقابل رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان روش بازی متفاوتی را می‌طلبد و گواردیولا با اشاره به این موضوع گفت :" سبک بازی آن ها خاص است و ما باید در سریع ترین حالت ممکن خودمان را با آن تطبیق دهیم. 4 بازی دیگر در لیگ باقی مانده است و برای ما خیلی مهم است که سرنوشت خود را در دستان خود نگه داریم و باید به بهترین شکل ممکن خود را آماده کنیم."

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 42555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha