پخش زنده دیدار رئال مادرید ـ ختافه امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

رئال مادرید امشب در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا مقابل ختافه به میدان می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های رئال مادرید و ختافه در هفته سی و چهارم لیگ برتر اسپانیا امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.

علاقمندان به فوتبال اسپانیا می توانند این بازی را از طریق لینک زیر ببینند:


لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و ختافه

رسانه های اسپانیایی امروز تایید کردند که رائول گونزالس در پایان فصل جاری به همکاری خود با باشگاه رئال مادرید خاتمه خواهد داد.

اسطوره رئالی‌ها پس از 4 سال هدایت رئال کاستیا، تیم دوم رئال، به دنبال پیشرفت و حضور در عرصه های بزرگتر است. با توجه به اینکه باشگاه برنامه خاصی برای انتقال او به کار فنی تیم بزرگسالان ندارد رائول مصمم به جدایی در پایان فصل است.
1752196
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید گزینه بعدی هدایت کاستیا بعد از رائول را پیدا کرده است. آلوارو آربلوا که رابطه خوبی با باشگاه و شخص پرز دارد بعد از پشت سر گذاشتن فصلی بسیار خوب در راس کادر فنی تیم جوانان رئال جانشین مهاجم افسانه‌ای در تیم رئال کاستیا خواهد شد.

البته باشگاه رئال مادرید هنوز این شایعات را تایید نکرده است. با این وجود رسانه اسپورت اسپانیا در گزارشی با اشاره به اینکه آربلوا حتی در مقطعی به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در تیم بزرگسالان مطرح شده بود حضور او در تیم دوم رئال به جای رائول را تقریبا قطعی دانست.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 42502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha