ایلان ماسک: مدیرعامل جدید توئیتر یک زن است

ایلان ماسک روز پنجشنبه چند ماه پس از آن که برای نخستین بار قول داد از مدیریت توییتر کناره‌گیری کند، گفت که یک مدیرعامل جدید برای توییتر پیدا کرده است و به زودی مدیریت را به او واگذار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به گفته ماسک مدیرعامل جدید که یک زن است، در هفته‌های آینده مدیریت شرکت توییتر را به عهده خواهد گرفت اما نامی از او نبرد.

ماسک در توییتی نوشت: «خوشحالم که اعلام کنم یک مدیرعامل جدید برای شرکت توییتر در نظر گرفته‌ام. او تا شش هفته دیگر شروع به کار خواهد کرد.»

ایلان ماسک که از زمان خرید شرکت توییتر در ماه اکتبر به عنوان رئیس این شرکت فعالیت می‌کرده گفت که پس از حضور مدیرعامل جدید، رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری توییتر خواهد شد و بر عملکرد محصول، نرم افزار و سیستم نظارت خواهد کرد.

در ماه دسامبر، ماسک یک نظرسنجی در توییتر انجام داد و از کاربران پرسید که آیا باید از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری کند یا خیر که با رای مثبت اکثریت کاربران به پایان رسید.

ماسک سپس گفت که از نتایج نظرسنجی تبعیت خواهد کرد، اما بعداً عقب‌نشینی کرد و گفت: «به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق بیایم که بتواند این کار را بپذیرد، مدیریت را واگذار می‌کنم» او در ماه فوریه بار دیگر تاکید کرد که قصد دارد تا پایان سال جانشینی پیدا کند.

ماسک به دلیل یک سری تغییرات سیاستی در توییتر با انتقاداتی مواجه شده است که اغلب بدون توجیه روشن صورت می‌گیرد و نگرانی‌هایی را در مورد تأثیر آن بر کاربران توییتر ایجاد می‌کند.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 42469
منبع: انتخاب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha