نماینده مجلس:‌ میانگین قیمت آپارتمان در تهران به متری ۲۵ میلیون تومان رسیده است

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس با بیان اینکه میانگین واحد آپارتمانی در تهران به متری ۲۵ میلیون تومان رسیده است گفت:‌قبر به ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۶ آبان ماه)  در جریان سؤال ملی خود از وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: ما از آقای اسلامی انتظار داریم امروز خودشان و معاونان‌شان بر اساس نگاه امام (ره) و مقام معظم رهبری با یک برنامه مدون در این چند ماهی که تا پایان دولت باقی مانده است، مسائل را سر و سامان بدهد.

وی با بیان اینکه امیرکبیر در تاریخ ایران به عنوان مردم اجرایی شناخته می‌شود، گفت: امروز میانگین قیمت آپارتمان در تهران ۲۵ میلیون تومان است قیمت قبر به ۵۰ میلیون تومان رسیده است بنابر این آقای وزیر توضیح بدهید که می‌خواهید در طرح اقدام ملی چه اقدامی صورت دهید.

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس گفت: ما معتقد هستیم که طرح اقدام ملی مسکن اقدام موفقی نیست و تا کنون اقدامی انجام نشده است. هم اکنون ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل نشده است در سال ۸۷ قرارداد مسکن مهر بین ۲۷۰ تا ۳۱۰ هزار تومان بوده است اما امروز متوسط مسکن مهر در کل کشور به متری ۳ میلیون تومان رسیده است.

وی گفت: ‌با یکی از اعضای شورای شهر پرند صحبت می‌کردم که تا یکسال و نیم قبل شهر پرند خالی از سکنه بود اما امروز از تهران بزرگ مردم به سمت پرند و پردیس می‌روند بنابر این به نمایندگان بگویید با افزایش میل‌گرد، تیرآهن و سیمان چه نگاه و برنامه‌ای در حوزه مسکن دارید.

۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 4240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha