شیائومی روی شارژ بی‌سیم ۸۰ وات کار می‌کند

شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی شرکت شیائومی در کمتر از ۲۰ دقیقه یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی را شارژ می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی شارژر salvo جدید خود را در رقابت با شارژهای سریع معرفی کرد. این شارژر بی‌سیم قدرتی ۸۰ واتی دارد که به گفته این شرکت، می‌تواند رقبای دیگر را شکست دهد. گفته می‌شود که این شارژر ۸۰ واتی قادر به شارژ باتری ۴ هزار میلی‌آمپری در ۸ دقیقه تا ۵۰ درصد و در ۱۹ دقیقه تا ۱۰۰ درصد است.

شیائومی در حال حاضر سریعترین شارژ بی‌سیم را در تلفن‌های همراه دارد. این شارژر به نام Mi 10 Ultra دارای فناوری بی‌سیم ۵۰ وات است که می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را به طور کامل در ۴۰ دقیقه شارژ کند. اوپو اخیرا یک شارژر ۶۵ وات را معرفی کرده است که گفته می‌شود می‌تواند باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعت را در ۳۰ دقیقه شارژ کند، اما این فناوری هنوز در دستگاه‌های تجاری عرضه نمی‌شود.

گوشی شیائومی

محبوبیت شارژرهای بیسیم در سراسر جهان

شارژ سریع بی‌سیم در خارج از چین بسیار محبوبیت پیدا کرده است، جایی که شرکت‌هایی مانند هواوی و شیائومی مدتی است که تلاش می‌کنند از یکدیگر پیشی بگیرند. سریعترین گزینه‌ای که به طور گسترده در غرب موجود است، OnePlus 8 Pro بوده که دارای یک شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی است.

شارژرهای جدید MagSafe اپل برای آیفون‌های ۱۲ تا ۱۵ وات می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. شیائومی اعلام نکرده است که تلفن با شارژ بی‌سیم ۸۰ وات در چه زمانی عرضه می‌شود، اما این اتفاق نباید خیلی دور باشد. این شرکت طی دو سال گذشته به طور مداوم گوشی‌هایی با مشخصات شارژ بی‌سیم با کیفیت بالا را عرضه کرده است؛ به طور مثال Mi 10 Ultra فقط چند ماه پیش به بازار عرضه شد. با این حال برای مشخص شدن تاریخ عرضه این شارژر باید تا اطلاع بعدی شیائومی منتظر ماند.

۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 4238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha