لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید - منچسترسیتی / سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش زنده

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی

تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا برابر هم صف‌آرایی می‌کنند. شاید بهتر بود این دیدار در فینال برگزار شود! برای همین خیلی‌ها برنده دیدار رئال مادرید - منچسترسیتی را مدعی اصلی قهرمانی در این فصل می‌دانند. اینتر و میلان نسبت به این دو تیم ضعیف‌تر به نظر می‌رسند. حال باید از تقابل دو ابرباشگاه در نیمه‌نهایی لذت ببرد.

کارلو آنچلوتی بارها تاکید کرده است نباید به ناکامی در لالیگا نگاه کرد. به گفته او تیمش برای نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهد بود. جادوی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد. لوکا مودریچ و کریم بنزما استادان باتجربه‌ای هستند که رویارویی با این دو برای هر بازیکنی چالش بزرگی است. احتمالاً هیچ تیمی در جهان را نمی‌توان بهتر از رئال مادرید در لیگ قهرمانان دانست. به‌راستی که سرشت رئال مادرید از لیگ قهرمانان است.

سیتی ماه گذشته فوق‌العاده بود. شاگردان گواردیولا به جایگاه اول لیگ برتر بازگشتند و ارلینگ هالند رکورد گلزنی در لیگ برتر را شکسته است.

رئال مادرید در پنج بار قبلی که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده، چهار بار توانسته است به سلامت از این مرحله گذر کند و راهی دیدار نهایی شود. افراد کمی هستند که اقتدار لوس‌بلانکوس را در اروپا زیر سوال ببرند. شاگردان آنچلوتی پس از پنج پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا وارد بازی رفت می‌شوند. رئالی‌ها در هر سه بازی آخر دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند و از زمان باخت یک بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن در ۱۶ بازی پیاپی گلزنی کرده‌اند.

برتری آرسنال برابر نیوکاسل باعث شد تا اختلاف سیتی و آرسنال بار دیگر به یک امتیاز برسد ولی نباید فراموش کرد که سیتی یک بازی کمتر انجام داده است. همچنین با توجه به فینال جام حذفی انگلیس، کسب سه‌گانه هدفی ملموس و واقعی برای سیتی است و گواردیولا نیم‌نگاهی به این هدف دارد.

همشهری‌ها در ۱۶ بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها تنها یک بار پیروز نشده‌اند که دیدار برابر بایرن‌مونیخ در آلمان بود که با تساوی به پایان رسید. گواردیولا و مورینیو با شش بار حذف در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رکورددار حذف بین مربیان در این مرحله هستند و در صورتی که سیتی امسال نیز در این مرحله حذف شود، گواردیولا به‌تنهایی یک رکورد منفی را برای خود ثبت خواهد کرد؛ هفت بار حذف در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان.

آخرین حذف تیم گواردیولا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به دست رئال مادرید در سال گذشته رخ داد.

فرم رئال مادرید لیگ قهرمانان:
باخت، برد، برد، برد، برد، برد

فرم رئال مادرید (تمام مسابقات):
برد، باخت، برد، باخت، برد، برد

فرم لیگ قهرمانان منچسترسیتی:
مساوی، برد، برد، مساوی، برد، مساوی

فرم منچسترسیتی (تمام مسابقات):
مساوی، برد، برد، برد، برد، برد

رئال مادرید به دلیل محرومیت نمی‌تواند از میلیتائو در بازی رفت استفاده کند. مدافع میانی برای سومین بار در مسابقات این فصل اخطار گرفت.

فرلاند مندی، مدافع چپ، نیز مصدومیت ساق پا دارد و انتظار می‌رود که این بازی را نیز از دست بدهد اما لوکا مودریچ پس از رفع مشکل همسترینگ توانست به عنوان بازیکن تعویضی در فینال کوپا دل‌ری بازی کند.

یک نگرانی دفاعی نیز در ذهن گواردیولا وجود دارد. او ناتان آکه را به دلیل مصدومیت همسترینگ مقابل لیدز از دست داد و هواداران مشتاقانه منتظر بازگشت این بازیکن هلندی هستند. در هر صورت شاید گواردیولا وسوسه شود و کایل واکر را برای این دیدار در ترکیب قرار دهد تا وینیسیوس جونیور را مهار کند.

هالند نروژی با ۳۵ گل اخیرا رکورد گلزنی در لیگ برتر را شکست ولی در دیدار قبلی برابر لیدز نتوانست گلزنی کند. او به طور میانگین هر ۵۸ دقیقه یک گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است پس جای تعجب ندارد که بهترین گلزن این فصل است. مهاجم نروژی بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و در دو بازی یک چهارم نهایی مقابل بایرن دو گل زد. این دو گل آمار گلزنی او را به ۱۲ گل در این فصل رساند. هالند تاکنون در ۲۷ بازی در لیگ قهرمانان ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:
کورتوا، کارواخال، آنتونی رودیگر، داوید آلابا، کاماوینگا، فدریکو والورده، تونی کروس، لوکا مودریچ، رودریگو، کریم بنزما و وینیسیوس جونیور

ترکیب احتمالی منچسترسیتی:
ادرسون، کایل واکر، روبن دیاس، مانوئل آکانجی، جان استونز، رودری، برناردو سیلوا، کوین دی‌بروینه، ایلکای گوندوغان، جک گریلیش و ارلینگ هالند

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 42370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha