آیا واقعا رفتار دیشب رونالدو زشت بود؟ + فیلم

ابرستاره پرتغالی بعد از تساوی النصر به شدت عصبانی شد و رفتاری انجام داد که برخی رسانه ها آن را زشت قلمداد کردند در حالی که به نظر می رسد هرجایی و در هر لحظه ای برای سلفی گرفتن با قهرمانی که از بازی ۹۰ دقیقه ای خارج شده و ضربان قلب طبیعی ندارد مناسب نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شب گذشته در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ عربستان تیم‌های النصر و الخلیج مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب النصر همچنان فرصت‌ها را برای قهرمانی در لیگ‌ها و جام‌های مختلف از دست می‌دهد. یاران رونالدو با این نتیجه با ۲۶ بازی و یک بازی بیشتر از الاتحاد و ۵۷ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند. الاتحاد با ۲۵ بازی و ۵۹ امتیاز در صدرجدول رده‌بندی قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو بار دیگر در عربستان از کوره در رفت و رفتاری زشت با مربی الخلیج داشت. بعد از پایان بازی یکی از اعضای کادر فنی تیم رقیب برای گرفتن عکس سلفی نزد رونالدو آمد.

اما دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا که این روزها شرایطی بحرانی را در عربستان سپری می کند و در آستانه پایان بردن فصل بدون کسب جام است با مربی الخلیج رفتاری زشتی کرد و او را هل داد و به سینه اش ضربه زد.

این اقدام جنجالی رونالدو بعد از تساوی النصر در فضای مجازی عربستان بازتاب گسترده ای داشت و از شب گذشته تاکنون بیش از یک و نیم میلیون بازدید داشت. رفتار زشت ستاره پرتغالی را زیر تماشا کنید.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 42358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha