تعیین تکلیف فینالیست‌های لیگ برتر بسکتبال در بازی سوم نیمه نهایی

در جریان بازی‌های دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کاله مازندران و پالایش نفت آبادان به پیروزی رسیدند تا تکلیف فینالیست‌ها در دیدار سوم‌ مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بازی‌های دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ( جمعه ۱۵ اردیبهشت) در دو شهر آبادان و اصفهان انجام شد که با پیروزی تیم‌های پالایش نفت آبادان و کاله مازندران به پایان رسید.

در دومین دیدار این روز دو تیم ذوب آهن اصفهان و کاله مازندران در اصفهان به مصاف هم رفتند و این بازی با حساب ۸۲ بر ۷۳ به سود کاله مازندران به پایان رسید. در اولین بازی مرحله نیمه نهایی ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۷۱ بر ۶۶ پیروز شده بود در نتیجه تکلیف فینالیست این دیدار در بازی سوم مشخص خواهد شد.

میرزایی از کاله مازندران با ۱۶ امتیاز، ۱۵ ریباند، دو پاس گل و تاثیرگذاری ۲۸ بهترین بازیکن میدان بود.

متین آقاجانپور از کاله مازندران هم با ۲۵ امتیاز، بیش‌ترین امتیاز را در بین بازیکنان دو تیم به ارمغان آورد.

فیلم خلاصه بازی کاله و ذوب آهن را ببینید.

در اولین دیدار این روز نیز دیدار تیم پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان که در آبادان برگزار شد با برتری ۹۵ بر ۹۲ تیم‌ میزبان به پایان رسید. چون اولین بازی میان این دو تیم با برتری شهرداری گرگان همراه بود سرنوشت دو تیم برای حضور در فینال به بازی سوم کشیده شد.

فیلم خلاصه بازی پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان را ببینید.

دیدار سوم مرحله نیمه نهایی میان پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان دوشنبه(۲۵ اردیبهشت) از ساعت ۱۶:۰۰ در گرگان انجام خواهد شد و تیم برنده راهی فینال می‌شود.

در این دیدار شهریان از تیم پالایش نفت آبادان با ۱۵ امتیاز، ۳ پاس گل، ۵ ریباند و تاثیرگذاری ۲۴ موثرترین بازیکن میدان بود.

هم‌چنین سعید داورپناه و نوید رضایی‌فر از پالایش نفت آبادان و بهنام یخچالی از شهرداری گرگان با ۲۰ امتیاز از جمله پر امتیازترین بازیکنان این دیدار حساس در آبادان بودند.

در بازی قبل شهرداری کاشان با حساب ۹۳ بر ۸۱ پیروز شده بود.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 42233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha