بازی استقلال - صنعت نفت آبادان | امروز جمعه ساعت ۱۸:۰۰ + لینک پخش زنده

دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان در بیست و هشتمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان امروز راس ۱۸:۰۰ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی استقلال و صنعت نفت آبادان از شبکه سه سیما

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

هفته بیست و هشتم لیگ برتر از امروز شروع خواهد شد و استقلال در یکی از بازی های مهم هفته در تهران به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و آبی ها به ۳ امتیاز ای نبازی نیاز مبرمی دارند. بازی قبلی استقلال در جام حذفی و مقابل پارس جنوبی جم برگزار شد و شاگردان ساپینتو موفق شدند با تک گل سعید مهری به برتری برسند.

حالا از تمرینات استقلال خبر می رسد که سرمربی پرتغالی قصد دارد با چند تغییر تیمش را به مصاف صنعت نفت بفرستد. اولین تغییر مروبط به خط دفاع است که عارف غلامی جایگزین محمد حسین مرادمند خواهد شد. غلامی به دلیل استراحت در بازی جام حذفی غایب بود. تغییر بعدی در خط میانی خواهد بود و آرش رضاوند جایگزین مهدی مهدی پور خواهد شد. تغییر سوم هم در خط حمله خواهد بود و احتمالا پیمان بابایی به جای ارسلان مطهری در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت و مطهری نیمکت نشین خواهد بود.

به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال به این شرح خواهد بود: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی.

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 42190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha