معمای حضور دو نفر روی گنبد کرملین همزمان با حمله پهپادی + فیلم

این ویدئو سوالاتی درباره حضور دو نفر روی سقف کرملین در لحظه انفجار ایجاد کرده است، به گونه‌ای که برخی افراد از حضور آن‌ها روی سقف کرملین همزمان با وقوع این حمله تعجب کردند، در حالی که برخی دیگر گفته‌اند که این امر بخشی از عملیات سرنگون شدن این دو پهپاد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ویدئو منتشر شده از حمله پهپادی به کاخ کرملین نشان می‌دهد که همزمان با وقوع این حمله، دو نفر روی سقف کاخ کرملین بودند و تلاش می‌کرند به گنبد آن صعود کنند.

تاکنون هیچ‌گونه توضیحی از سوی مقامات روسی درباره ماموریت صعود این دو فرد ارائه نشده است.

روز گذشته (چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت) کاخ کرملین روسیه محل استقرار ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور با دو پهپاد هدف قرار داده بود.

کرملین می‌گوید که هدف این حمله سوء قصد به جان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه بوده است.

هیچ تلفات و خساراتی بر اثر این حمله پهپادی و سقوط بقایای آن‌ها در محوطه کرملین گزارش نشده است.

گفتنی است که روسیه اوکراین را به تلاش برای سوءقصد به جان ولادیمیر پوتین متهم کرده، اما اوکراین بلافاصله هرگونه دخالت در این حمله پهپادی را رد کرده است

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: تلاش‌های کی‌یف و واشنگتن برای انکار هرگونه مسئولیت (در حمله پهپادی) کاملاً مضحک است.

وی افزود: تصمیم گیری در مورد چنین حملاتی بر عهده کی‌یف نیست، بلکه در واشنگتن گرفته می‌شود. کی‌یف فقط آنچه را که از او می‌خواهند انجام می‌دهد.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه با اشاره به حمله پهپادی که روس‌ها آنرا به کی‌یف نسبت داده‌اند گفت که ولادیمیر پوتین امروز، پنجشنبه در محوطه کرملین حضور دارد و به مسائل کاری خود می‌پردازد.

گفتنی است که رسانه‌ها و مقامات محلی در روسیه روز پنجشنبه، یک روز پس از حمله پهپادی به کرملین اعلام کردند که پالایشگاه‌های نفت در جنوب غربی روسیه واقع در منطقه‌ای نزدیک خاک اوکراین نیز از سوی دو هواپیمای بدون سرنشین هدف حمله قرار گرفته است.

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
کد خبر: 42171
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 0
      اين كار خود روسها بوده