کلینتون: بیشتر جمهوری‌خواهان مخالف ترامپ هستند

وزیر امورخارجه اسبق آمریکا در اظهاراتی فاش کرد که بیشتر جمهوری‌خواهان مخالف دونالد ترامپ هستند و می‌خواهند که در انتخابات شکست بخورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از پایگاه خبری هیل؛ هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و نامزد شکست‌خورده دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا در پادکست نیویورک‌تایمز گفت، بیشتر جمهوری‌خواهان به اندازه ما می‌خواهند شاهد رفتن دونالد ترامپ باشند، اما نمی‌توانند این را علنی بگویند.

کلینتون در بخشی از این پادکست که قرار است دوشنبه منتشر شود، افزود بیشتر جمهوری‌خواهان «کارچاق‌کن‌های ترسو و بزدل» دونالد ترامپ در طول فعالیت دولت او بوده‌اند.

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا یک رئیس‌جمهور زن بهتر می‌توانست همه‌گیری کرونا را کنترل کند، گفت: «تردید ندارم، به خصوص اگر آن رئیس‌جمهور من بودم، تردید ندارم، من برای این کار ساخته شده‌ام.»

کلینتون افزود: «نمی‌توانم با ایده پیروزی ترامپ کنار بیایم، فکرکردن به اینکه ما باید چهار سال دیگر این سوءاستفاده و تخریب نهادهایمان و هنجارهایمان و ارزش‌هایمان را تحمل کنیم، مرا عملاً بیمار می‌کند و کم شدن نقش رهبری ما، این فهرست طولانی است.»

هیلاری کلینتون، در پاسخ به این سؤال آیا او می‌گوید ترامپ باید زندانی شود؟ (اشاره به شعارهای مشابه علیه کلینتون در گردهمایی‌های انتخاباتی ترامپ)، گفت: «نه. من هرگز این را نخواهم گفت، من به حاکمیت قانون اعتقاد دارم، برخلاف برخی از این افراد. من فکر می‌کنم من روی اعصاب او هستم.»

۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 4212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha