لیورپول، برنده ماراتن جذاب مقابل تاتنهام/ سیتی بالاخره صدرنشین شد + خلاصه بازی های مهم لیگ جزیره را ببینید

تیم فوتبال منچسترسیتی با پیروزی برابر فولام صدرنشین لیگ جزیره شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس مهمان فولام بود و توانست این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا بالاخره و بعد از ۳۴ هفته، صدرنشین لیگ جزیره شود. در این دیدار ابتدا هالند سیتی را در همان دقیقه ۳ از روی نقطه پنالتی پیش انداخت اما وینیسیوس در دقیقه ۱۵ بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و آلوارز روی ضربه‌ای دیدنی گل پیروزی‌بخش سیتیزن‌ها را به ثمر رساند و ۳ امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد.

فیلم خلاصه بازی منچسترسیتی و فولهام را اینجا ببینید.

تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد با تک گل برونو فرناندز، استون‌ویلا را شکست دهد و نیوکاسل بازی یک بر صفر باخته برابر ساتهمپتون را با پیروزی ۳ بر یک عوض کرد تا در رده سوم باقی بماند.

فیلم خلاصه بازی منچستریونایتد و استون ویلا را اینجا ببینید.

پیروزی دراماتیک لیورپول

در جذاب‌ترین دیدار هفته لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام بود که در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی سه بار توسط کرتیس جونز، لوییز دیاز و محمد صلاح از روی نقطه پنالتی به گل رسید. در نیمه نخست کین، یکی از گل‌ها را جبران کرد و سون در نیمه دوم اختلاف را به حداقل رساند. در دقیقه ۳+۹۰ ریچارلیسون بالاخره موفق شد اولین گل خودش با پیراهن تاتنهام را در لیگ برتر به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. این پایان ماجرا نبود و روی اشتباه لوکاس مورا، دیوگو ژوتا با به ثمر رساندن گل چهارم، شاگردان کلوپ را پیروز این ماراتن دیدنی کرد.

فیلم خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام را اینجا ببینید.

در جدول منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز و یک بازی کمتر از آرسنال در رده نخست است و آرسنال با ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم‌های نیوکاسل، منچستریونایتد و لیورپول نیز به ترتیب با ۶۵، ۶۳ و ۵۶ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم هستند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۳
کد خبر: 42034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha