تساوی منچستر یونایتد و تاتنهام در شب رکوردشکنی + فیلم خلاصه بازی

در شب تساوی پرگل تاتنهام و یونایتد رکوردهای جالبی نیز در لیگ برتر ثبت شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از ساکرنت، در هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس تنهام در خانه مقابل منچستریونایتد به تساوی ۲ بر ۲ رسید. مارکوس رشفورد زننده گل دوم بازی برای یونایتد بود. این بیست‌ونهمین گل این مهاجم در تمام رقابت‌های این فصل بود که بهترین عملکرد یک مهاجم در یونایتد بعد از روبین فان‌پرسی در سال ۲۰۱۳ است.

فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.

۵۰ بازی طول کشید تا رشفورد به این رقم برسد؛ در حالی که فان‌پرسی در ۴۸ بازی ۳۰ گل به ثمر رساند.

اریک تن‌هاخ پس از این دیدار گفت: در کل مسابقه خوب نبودیم. امروز خیلی راحت توپ را از دست می‌دادیم. صبور نبودیم و فکر می‌کنم باید بیشتر گل می‌زدیم. گل‌هایی که دریافت کردیم خیلی ساده بودند و می‌شد آنها را دریافت نکنیم. طبیعی است وقتی با دو گل از حریف پیش می‌افتید و در نهایت بازی مساوی می‌شود از بازی تیم‌تان راضی نباشید.

در دقیقه ۷۹ سون هیونگ مین نتیجه بازی را ۲-۲ کرد. بازیکن کره‌ای روی پاس هری کین توانست برای تیمش گلزنی کند. کین پیش از این ۲۴ پاس گل به سون داده بود. این یک رکورد لیگ برتری است. پیش از این، فرانک لمپارد که در دوران حضورش در چلسی با دیدیه دروگبا همبازی بود، موفق به ثبت ۲۵ پاس گل برای دروگبا شده بود.

منچستریونایتد با ۶۰ امتیاز از ۳۱ بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. یونایتد باید در دیدار بعدی خود یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در خانه به دیدار استون‌ویلا برود. هر دو تیم برای کسب سهیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند و به همین دلیل این دیدار اهمیت زیادی برای دو تیم دارد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۶
کد خبر: 41915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha