جزئیات ترور نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان + فیلم

آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دقایقی قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.



به گفته روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی «با حمله یک فرد مسلح در بانک ملی مرکزی بابلسر به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: ضارب دستگیر شده است.

فوری: جزئیات ترور نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان + فیلم

جزئیات حادثه ترور
خبرگزاری حوزه به نقل از یکی از شاهدان عینی نوشت: آیت الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و به رگبار بسته است که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و سه نفر دیگر مجروح شده اند. ضارب از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده است.خبر دیگر حاکی از آن است که ضارب نگهبان بانک بوده است.

فوری: جزئیات ترور نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان + فیلم

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی فرزند علیجان متولد سال ۱۳۲۶ در منطقه انو شهرستان سوادکوه است و مسئولیت‌هایی نظیر امامت جمعه و عضو شورای ائمه جمعه استان مازندران از ۱۳۵۹ تا ۱۳۸۰، مسئول نهاد رهبری در مراکز آموزش عالی ملی از سال‏های ۱۳۶۰ تا ۱۳۷۵، امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان از سال ۱۳۸۰، نماینده رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۶ از دیگر مناصب وی است.

آخرین جزئیات ترور امام‌جمعه سابق زاهدان
استاندار مازندران: هنوز انگیزه ضارب مشخص نشده اما تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این اقدام تروریستی نبوده است. ضارب شناختی از آیت‌الله سلیمانی نداشته است.

وزیر کشور دستور بررسی ابعاد شهادت آیت‌الله سلیمانی را صادر کرد

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار مازندران دستورات لازم را برای بررسی جامع و کامل ابعاد مختلف شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تا دستیابی به نتیجه صادر کرد.

وزیر کشور دستور بررسی ابعاد شهادت آیت‌الله سلیمانی را صادر کرد

احمد وحیدی وزیر کشور به دنبال حمله مسلحانه که به شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری منجر شد، در تماس تلفنی با استاندار مازندران ضمن دریافت آخرین اطلاعات این حادثه، بر بررسی سریع و همه جانبه این موضوع تاکید کرد.

وی در تماس تلفنی با سیدمحمود حسینی پور با ابراز تاسف و تاثر از شهادت آیت‌الله سلیمانی، دستورات لازم را برای بررسی جامع و کامل ابعاد مختلف این حادثه تا دستیابی به نتیجه صادر کرد.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 41852
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha