روشی عجیب برای تغییر خودرو در سامانه یکپارچه! / مراحل ویرایش + لینک

امروز ششم اردیبهشت ۱۴۰۱ این سامانه همچنان بر مدار اختلال قرار دارد و متقاضیان را با سردرگمی مواجه کرده است. در این بین اطلاع‌رسانی ناقص و غیرفنی متولیان سامانه، موضوع را پیچیده‌تر هم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روز گذشته «امید قالیباف» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرده بود: گزینه‌های قابل دسترس متقاضیان برای ویرایش نوع خودرو باید بر روی سایت سامانه یکپارچه بارگذاری می‌شد و شرکت‌های خودروساز مدل خودرو را در سامانه به معرض نمایش می‌گذاشتند تا بر اساس خودروهای ارائه شده، مشتری محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. وی ادامه داده بود: این سامانه از صبح امروز با اختلالاتی مواجه شده که بعد از بارگذاری مجدد محصولات، مجدد در معرض دسترسی قرار خواهد گرفت.

اما امروز ششم اردیبهشت ۱۴۰۱ این سامانه همچنان بر مدار اختلال در بخش ویرایش خودرو قرار دارد و متقاضیان را با سردرگمی مواجه کرده است. در این بین اطلاع‌رسانی ناقص و غیرفنی متولیان سامانه، موضوع را پیچیده‌تر هم کرده است.

در گذشته و در این سامانه وقوع اختلالات مشابه، باعث تغییر در برنامه‌های ثبت‌نام و فروش شده و عدم اطلاع‌رسانی صحیح باعث ناراحتی و گلایه متقاضیانی شده است. در پیام‌های بینندگان سایت ما، کاربران اشکالات را ناشی از سوء مدیریت می‌دانند.

علاوه بر تعبیر عجیب متولیان سامانه از معنای "ویرایش" ، در تغییر اولویت تخصیص خودرو، مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است چرا که برخی نمی‌دانند کدام گزینه را باید برای تغییر اولویت محصولات خود انتخاب کرده و به اشتباه گزینه" انصراف از طرح" را می‌زنند.

در سامانه اعلام شده که متقاضیان برای تغییر اولویت خودرو باید در بخش جزئیات سفارش، گزینه " لغو سفارش "را بزنند تا امکان تغییر خودرو برای‌ آنها فراهم شود. بر این اساس مشخص می‌شود که متولیان امر، گزینه‌ای برای ویرایش تدارک ندیده‌اند و خلق‌الساعه یک فرآیند عجیب را به کاربران سایت تحمیل کرده و باعث شدند مشکلات سریالی فعلی به وجود آید.  

البته اعلام شده آن دسته از افرادی که به اشتباه گزینه" انصراف" را زده‌اند، پس از آنکه انصراف‌شان در سامانه اصلاح شد، مجددا می‌توانند نسبت به تغییر سفارش خود اقدام کنند.

در سایت سامانه طرح یکپارچه، سازوکار ویرایش خودرو به طریق زیر اعلام شده است:

• در ابتدا متقاضی باید گزینه لغو سفارش خود را انتخاب نماید تا خودرو قبلی حذف گردد .

• پس از لغو سفارش برای هر متقاضی از سبد محصولات اعلامی در سایت ، امکان انتخاب پنج اولویت میسر می باشد.

• بدیهی است با توجه به امکان تکمیل ظرفیت، در صورتی که متقاضی هرپنج اولویت را انتخاب نماید، امکان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ میسر می‌گردد.

• تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام می گیرد .

زمان بندی طرح : از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ سایت به مدت ۵ روز تا مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ امکان اتخاب اولویت برای متقاضی وجود دارد و پس از بررسی نتایج متعاقبا بر روی سامانه قابل رویت می‌باشد.

روشی عجیب در سامانه یکپارچه جهت تغییر خودرو! / مراحل ویرایش خودرو + لینک

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 41849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اسماعیل IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      پس ازویرایش امکان ثبت درخواست جدید وجود ندارد و زمانی که یک خودرو انتخاب میکنید گزینه تایید و ثبت خاموش است