قطعات داخل گوشی‌های جدید آیفون

گروه iFixit با باز کردن گوشی‌ های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو، قطعات آن ها را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به تازگی ویدئویی از باز کردن گوشی آیفون ۱۲ در فضای مجازی منتشر شده تا کاربران از محتویات داخل این تلفن همراه آگاه شوند. این ویدئو توسط گروه iFixit ضبط شده و طی آن دو گوشی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به کاربران نشان داده‌ می‌شوند.

افراد با مشاهده داخل این دو دستگاه می‌توانند از شباهت بسیار این دو به یکدیگر مطلع شوند. با توجه به ساختار مشخص شده از گوشی‌های جدید شرکت اپل خریداران آیفون‌های جدید می‌توانند صفحه نمایش و باطری ۱۰.۷۸ کیلوواتی را در صورت لزوم تغییر دهند.

.

جزئیات قطعات درون آیفون‌های جدید

در زمان برداشت محافظ دوربین آیفون ۱۲ گروه تحقیقاتی iFixit متوجه وجود یک صفحه پلاستیکی بر روی محل قرارگیری لنز تله فوتو و سنسور LiDAR در گوشی آیفون ۱۲ پرو شدند. هر دو دستگاه از دوربین‌های Wide و UltraWide ۱۲ مگاپیکسلی برخوردارند. گروه iFixit همچنین با استفاده از اشعه ایکس ری داخل آیفون‌های جدید را تحت بررسی قرار داد و اظهار داشت این گوشی‌ها از فناوری MagSafe برای شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنند.

جزئیات قطعات درون آیفون‌های جدید

اشعه ایکس ری در قسمت‌های حاشیه گوشی به رنگ مشکی در آمد اما این تنها به دلیل جنس قاب و لبه‌های آیفون‌های جدید بود. در مبحث قابل تعمیر بودن آیفون ۱۲،‌ گروه iFixit به گوشی جدید شرکت اپل نمره ۶ از ۱۰ را داد؛ این گوشی تعداد زیادی پیچ برای باز کردن دارد و افزایش فناوری ضدآب بودن کار را برای بسیاری از تعمیرکاران گوشی سخت می‌کند.

جزئیات قطعات درون آیفون‌های جدید

بزرگ‌ترین ایرادی که این مجموعه از گوشی‌های آیفون جدید گرفته شیشه‌های قرار داده شده بر روی پشت و جلوی این دستگاه‌ها است که احتمال آسیب دیدگی این دو گوشی را افزایش می‌دهد. گفتنی است؛ این مجموعه همچنین اظهار کرد توسعه فناوری ضدآب بودن جلوی ایجاد مشکلات ناشی از قرارگیری در برابر آب را تا میزان بسیار بالایی می‌گیرد و این نکته مثبتی است.

.

در لینک‌های زیر، نتایج این بررسی ویژه را مشاهده کنید:

ویدیوی قطعات آیفون 12 و 12پرو

تصاویر و توضیحات قطعات آیفون 12 و 12پرو

۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 4182
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha