رونالدو هم نتوانست النصر را بیدار کند! + فیلم خلاصه بازی

شکست یک بر صفر النصر برابر الوحده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، بازیکنان این تیم را شوکه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ناکامی النصر در این رقابت‌ها بیشتر از هر بازیکنی، کریستیانو رونالدو را نگران کرده که به دلیل احتمال به پایان رساندن اولین فصل حضورش در این تیم عربستانی بدون کسب عنوان قهرمانی، در وضعیت بدی قرار گرفته است.

رونالدو و هم‌تیمی‌هایش که پیش از این در مرحله نیمه نهایی سوپرجام عربستان برابر الاتحاد شکست خورده و از این رقابت‌ها خداحافظی کرده‌ بودند، امروز هم دومین بخت خود را برای کسب عنوان قهرمانی از دست دادند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید:

این در شرایطی است که النصر در در لیگ حرفه‌ای عربستان هم با ۵۳ امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده و با توجه به حضور الاتحاد در صدر جدول با ۵۶ امتیاز، شانس بسیار اندکی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

نکته جالب اینکه کریستیانو رونالدو که ۱۱ بار در لیگ برای النصر گلزنی کرده است، در مسابقات حذفی در سوپرجام و جام حذفی موفق به گلزنی نشد تا تیمش از این دو تورنمنت کنار برود.

1856819

کریستیانو رونالدو که پس از ناکامی در سوپرجام عربستان و همچنین حواشی ایجاد شده در پایان دربی تحت فشار بود، پس از گل الوحده به این شکل هواداران النصر را تهییج کرده و از آنها درخواست کرد که به تشویق‌های خود ادامه بدهند.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 41796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha