آلومینیوم اراک - ذوب آهن؛ پنج شنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۵:۰۰ + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن در نهمین هفته لیگ برتر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب آهن امروز راس ۱۵:۰۰ در هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف رفتند.

فیلم خلاصه بازی آلومینیوم ۱ - ذوب آهن ۱

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و ذوب آهن

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵ امروز _پنج‌شنبه دهم آبان‌ماه_ در اولین مسابقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر می‌روند. بیژن حیدری به‌عنوان داور وسط قضاوت بازی امروز را برعهده دارد، محسن سلطانی و مرتضی یوسف‌شهریاری کمک‌داوران وی هستند و حسین زمانی هم داور چهارم است.

آلومینیوم و طلسم پیروزی مقابل ذوب‌آهن

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از زمان صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا همین امروز نتوانسته است ذوب‌آهن را شکست دهد؛ آن‌هم درحالی‌که حتی پرسپولیس و استقلال و سپاهان را نیز مغلوب کرده است اما با وجود شرایط نه‌چندان خوب ذوب‌آهن، چهار تساوی برابر سبزپوشان اصفهانی داشته و دو بار هم متحمل شکست شده است که یکی از آن‌ها باخت سنگین چهار بر صفر در بازی برگشت نیم‌فصل دوم لیگ قبل است.

آلومینیوم اراک _ ذوب‌آهن اصفهان / جایگاه دوم لیگ به‌طور موقت برای تیم برنده

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در پیش‌فصل عازم اراک شده بود تا یک بازی دوستانه مقابل آلومینیوم انجام دهد، در ورزشگاه امام‌خمینی (ره) اراک به مصاف شاگردان سید مجتبی حسینی رفت و در نهایت با تک‌گل لحظه‌آخری محمدرضا رضایی مقابل تیم سبزپوش اراکی به پیروزی دست پیدا کرد تا بازی دوستانه را هم از این تیم برده باشد و کماکان بدون باخت باقی‌بماند.

نکته جالب‌توجه اینکه حدوداً دو هفته قبل و در اراک، هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید کشور برگزار شد که در جریان آن دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک به تساوی بدون‌گل رسیدند و حالا دو تیم بزرگسال این دو باشگاه باید در چارچوب هفته نهم لیگ برتر بازهم در اراک رودرروی یکدیگر قرار بگیرند.

ایرالکو به‌دنبال فراموشی نتایج تلخ

تمرینات آلومینیومی‌ها در روزهای اخیر برای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد که بازیکنان، کادر فنی و حتی سرمربی تیم مسائل داوری بازی گذشته را فراموش کرده و یا در نهایت به مسئولان عالی‌رتبه باشگاه واگذار کرده‌اند و تمام فکر و ذکرشان پیروزی مقابل ذوب‌آهن و کسب سه امتیاز شیرین خانگی است.

آلومینیوم اراک _ ذوب‌آهن اصفهان / جایگاه دوم لیگ به‌طور موقت برای تیم برنده

شاگردان مجتبی حسینی عملکرد سینوسی را در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر ثبت کرده‌اند. آن‌ها بعد از شکست دادن نساجی در قائمشهر، هفته گذشته مقابل استقلال در تهران مغلوب شدند تا با کسب چهار برد و قبول چهار شکست، با ۱۲ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرد و امید زیادی دارد با پیروزی مقابل ذوب‌آهن و شکستن طلسم چند ساله، تا رتبه دوم جدول بالا بیاید.

اراکی‌ها برای تداوم حضور در جمع مدعیان و بهبود موقعیت‌شان در جدول رده‌بندی لیگ برتر، امیدوارند که بتوانند در جدال با ذوب‌آهن به سه‌امتیاز مسابقه خانگی دست پیدا کنند و رسیدن به این مهم می‌تواند اراکی‌ها را به جمع چهار تیم برتر جدول رده‌بندی برساند. البته که این مورد برای ذوب‌آهن نیز صدق می‌کند و همین موضوع جذابیت بازی را دوچندان خواهد کرد.

گاندوها فرصت‌طلب‌تر از گذشته

ذوب‌آهن با هدایت محمد ربیعی روند خوبی را در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر داشته و با کسب ۱۴ امتیاز از هشت دیدار، جزو سه تیم برتر جدول رده‌بندی است. ضمن اینکه بی‌نظمی در برگزاری مسابقات لیگ برتر هم تاثیرگذار بوده تا سبزپوشان اصفهانی در جمع تیم‌های برتر جدول باشند.

شاگردان ربیعی برای تمدید حضورشان در کورس مدعیان در سودای رسیدن به سه امتیاز دیدار با آلومینیوم هستند و این پیروزی می‌تواند ذوبی‌ها را با انجام دو بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به رتبه دوم جدول برساند. اتفاقی که می‌تواند برای ذوب‌آهن و هواداران این تیم خوشایند باشد.

آلومینیوم اراک _ ذوب‌آهن اصفهان / جایگاه دوم لیگ به‌طور موقت برای تیم برنده

اتفاق جالب روز گذشته در تمرین گاندوها این بود که آرش قادری که در تابستان با نظر محمد ربیعی از تراکتور به ذوب‌آهن پیوست و در دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر با پارگی رباط‌صلیبی مواجه شد در محل اردوی گاندوهای اصفهانی در اراک حاضر شد تا دیداری با محمد ربیعی، هم‌تیمی‌ها و البته همشهریان خود در آلومینیوم اراک داشته باشد.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه، مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، احسان قهاری، یونس اکبرپور، امین جهان‌کهن، علیرضا نقی‌زاده، عارف حاجی‌عیدی، محمدمهدی لطفی، مرتضی تبریزی و مهدی لیموچی.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، نادر محمدی، محمد قریشی، امیرحسین رنگرزجدی، شایان مصلح، فردین یوسفی، مهرداد رضایی، سبحان خاقانی، پوریا آریاکیا، سجاد آشوری و محمدجواد محمدی.

۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 41771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha