پیروزی بزرگ تیم فرهاد مجیدی در دقیقه ۱۰۰/ تصویری از حرکت جالب مجیدی در رختکن

ورزش سه نوشت: اتحاد کلباء به لطف گل ثانیه‌های پایانی احمد عامر از سد تیم پرقدرت و مدعی الشارجه گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری از هفته بیست و چهارم ادنوک لیگ امارات، با ارائه یک بازی دیدنی و تماشایی، به لطف گل دقیقه ۱۰۰ احمد عامر از سد تیم قدرتمند الشارجه گذشت.

کلباء در دقیقه ۱۵ موفق شد به گل نخست بازی دست پیدا کند. ارسال کرنر الکساندر سیکالدائو به روی دروازه در تیر اول به احمد جشک رسید و این بازیکن نیز با چرخش سری دیدنی و ضربه‌ای تماشایی، توپ را به تور دروازه الشارجه چسباند.

کلباء دقایقی بعد موفق شد به گل دوم نیز دست یابد. روی ارسال کرنر از سمت چپ، فیلیپ کیس در دهانه دروازه روی توپ اثر گذاشت اما به دلیل برخورد توپ به دست این بازیکن، داور گل را مردود اعلام کرد.
این اتفاق به طرز عجیبی در دقیقه سوم نیمه دوم نیز تکرار شد. ارسال عبدالله دیابی در دهانه دروازه به احمد جشک رسید و این بازیکن توانست پس از کنترل توپ، آن را وارد دروازه الشارجه کند اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، داور به دلیل خطای هند جشک هنگام کنترل توپ، این گل کلباء را نیز مردود اعلام کرد.
گل‌های مردود این دیدار در دقیقه ۵۵ به عدد سه رسید. جایی که الشارجه روی یک حرکت تیمی از سمت چپ و ارسال حمد فهد به دهانه دروازه، توسط پاکو آلکاسر به گل رسید ولی به دلیل اینکه فهد در شرایط آفساید قرار داشت، این گل نیز رد شد.

الشارجه در دقیقه ۷۹ بزرگ‌ترین فرصت خود برای گلزنی را از دست داد. پس از اینکه زکریا محمد به روی کایو مرتکب خطای پنالتی شد، پیانیچ پشت این توپ ایستاد اما عیسی هوتی سنگربان کلباء با واکنشی دیدنی ضربه ستاره الشارجه را مهار کرد و مانع از گلزنی حریف شد.

میزبان سرانجام موفق شد در دقیقه ۹۰+۳ به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال دیدنی کایو به پشت مدافعین کلباء، نصیب پاکو آلکاسر شد و این بازیکن نیز با یک پاس دقیق، توپ را برابر سالم سلطان، مدافع پیش تاخته الشارجه قرار داد و این بازیکن نیز با یک شوت دیدنی، توپ را به طاق دروازه کلباء چسباند.
اما این پایان کار نبود چرا که کلباء توانست در ثانیه‌های پایانی به گل پیروزی دست یابد. در حالی که داور مسابقه ۷ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرده بود، اما عبدالعزیز الحمد در دقیقه ۱۰۰ و روی یک ضد حمله از سمت چپ به حرکت درآمد که ارسال دیدنی این بازیکن با ضربه سر احمد عامر همراه شد و ستاره تعویضی فرهاد مجیدی توانست گل پیروزی بخش کلباء را در ثانیه‌های پایانی به ثمر برساند.

با این پیروزی، اتحاد کلباء ۳۲ امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند. الشارجه نیز که امیدوار بود با پیروزی در این مسابقه به رتبه سوم برسد، در جایگاه پنجم باقی ماند.

نکته جالب اینکه فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی کلباء که تیمش در هفته‌های اخیر روند پر فراز و نشیبی داشته پیش از مسابقه در رختکن دست به یک حرکت جالب زد و پلاکاردی را همراه خودش برد. او روی این پلاکارد عبارت «شجاع» را نوشته بود و از بازیکن خواست شجاع باشند تا پیروز شوند.

عکس | حرکت جالب مجیدی در رختکن/کلمه‌ای که کلباء را برنده کرد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۶
کد خبر: 41742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 2
      خخخخخخخخخخخخخخخ چه عجب برد این بچه پر رو