تماشا کنید | گل زیبای علیرضا جهانبخش مقابل اوترخت

دیروز در لیگ هلند، فاینورد با نتیجه ۳ بر یک اوترخت را شکست داد. علیرضا جهانبخش که در دقیقه ۷۸ به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته بود ۴ دقیقه بعد گل سوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش سه شب پس از اینکه در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رُم به میدان رفت و در ترکیب فاینورد حضور داشت، امشب (یکشنبه) در لیگ اردیویسه هلند برابر اوترخت کار را از روی نیمکت آغاز کرد ولی در اواسط نیمه دوم به زمین رفت و درخشان ظاهر شد.

ستاره ایرانی فاینورد که در دیدار رفت مقابل اوترخت نیز به‌عنوان بازیکن تعویضی از دقیقه ۵۹ به ترکیب اضافه شده و توانست در دقیقه ۹۰ تک گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند، در جدال برگشت هم همین کار را انجام داد و این بار گل او با برد تیمش همراه بود.

فاینورد که در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اردیویسه هلند است و شانس اصلی رسیدن به جام محسوب می‌شود، در ادامه روند پیروزی‌های خود توانست از سد اوترخت بگذرد و جایگاهش را تثبیت کند.

تیم فوتبال فاینورد در حالی که جهانبخش را برخلاف دیدار اروپایی قبل در ترکیب ابتدایی نمی‌دید، از ساعت ۱۸:۱۵ یکشنبه شب در ورزشگاه د کویپ روتردام، یکی از دیدارهای هفته سی‌اُم لیگ اردیویسه هلند را مقابل تیم رده هفتمی اوترخت برگزار کرد و توانست به برد ۳ بر یک دست پیدا کند تا ۷۳ امتیازی شود و با هشت اختلاف امتیاز بیشتر نسبت به آیندهوون رده دومی، در صدر بماند.

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۷۸ به‌عنوان یار جانشین مقابل اوترخت به زمین رفت و جای ایگور پیشائو را گرفت که پنج دقیقه پس از ورود به زمین با یک شلیک استثنایی از پشت محوطه جریمه دروازه‌بان حریف را ناکام گذاشت.

1856184

ملی‌پوش ایرانی فاینورد که پیش از این در ۲۳ مسابقه لیگ اردیویسه هلند ۴ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده بود، انگیزه زیادی داشت پس از دو ماه دوباره در این رقابت‌ها گلزنی کند که در دقیقه ۸۵ دیدار مقابل اوترخت پس از دریافت پاس در عرض، بدون مکث و با فرصت‌طلبی در قوس محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه فنی و پرقدرت او به کنج دروازه رفت و گل سوم تیمش را به همراه داشت.

جهانبخش که طی دو هفته گذشته لیگ هلند در ترکیب فاینورد قرار نگرفته و یک بار به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، با گلزنی مقابل اوترخت امیدوار است در چهار هفته پایانی که منجر به قهرمانی تیمش هم خواهد شد، شانس بازی ثابت پیدا کند و دوباره فرصت گلزنی داشته باشد.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۰
کد خبر: 41741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha