اختلاف رئال با صدر جدول موقتا تک‌رقمی شد + فیلم

رئال مادرید توانست برد خانگی دلچسبی را برابر سلتاویگو به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در هفته سی ام رقابت های لالیگای اسپانیا چند دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی رئال مادرید تیم دوم جدول رده بندی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده است در خانه با دو گل سلتاویگو را شکست داد.


فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.

در این دیدار رئالی ها در نیمه اول بسیار خوب عمل کردند و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند ولی ضربات سبایوس، آسنسیو، بنزما و وینیسیوس راهی به دروازه حریف نداشت.

در نهایت نفوذ عالی وینیسیوس از سمت چپ و پاس رو به عقب او را مارکو آسنسیو به گل اول رئال مادرید در نیمه نخست تبدیل کرد تا نیمه اول با برتری رئال به پایان برسد. در نیمه دوم نیز ادر میلیتائو توانست گل دوم را برای تیمش به ثمر برساند و در نهایت ۳ امتیاز این دیدار نصیب تیم کارلو آنچلوتی شود.

به این ترتیب رئال مادرید توانست اختلاف خود را با بارسلونا به ۸ امتیاز کاهش دهد و منتظر دیدار یکشنبه بارسلونا برابر اتلتیکومادرید خواهد بود.

رئال مادرید در دیدار بعدی خود باید سه شنبه ۵ اردیبهشت به مصاف خیرونا برود.

کهکشانی ها این فصل به فینال کوپا دل ری هم راه یافتند که باید در دیدار نهایی برابر اوساسونا قرار گیرند و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز مصاف با منچسترسیتی در انتظار رئال است.

۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۵
کد خبر: 41711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha