از ۵ اردیبهشت ؛ جزئیات امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه

برخی از خودروهای ایران خودرو زمستان ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل داده می‌شود. اما متقاضیان می‌توانند خودروی خود را در سامانه یکپارچه تغییر دهند تا زمان تحویل آن تسریع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به گفته وزیر صمت، چند مدل خودرو که تقاضایشان بیش از ظرفیت تولید یکسال است، دیرتر به متقاضیان داده می‌شود و به این دلیل افراد می‌توانند از مدل‌های دیگر انتخاب کنند.

حالا سخنگوی وزارت صمت زمان تحویل خودرو در سامانه یکپارچه را اعلام کرده و گفته امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه از ۵ اردیبهشت فراهم می‌شود.

به گفته سخنگوی وزارت صمت، سه‌شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می‌شود.

بر این اساس متقاضیانی که زمان تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۳ است، می‌توانند مدل خودروی خود را تغییر دهند و زمان تحویل را کاهش دهند.

این دسته از متقاضیان می‌توانند انتخاب خود را در تمام شرکت‌های خودروساز و تمام مدل خودروها انجام دهند. سخنگوی وزارت صمت تاکید کرد: شرکت ایران خودرو نیز برنامه افزایش تولید خود را با توجه به تقاضا پیش خواهد برد و از این رو زمان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ قطعاً تعدیل خواهد شد.

قالیباف گفت: با فراهم شدن امکان تغییر خودرو متقاضیان می‌توانند با آرامش، انتخاب مجددی برای تحویل سریع‌تر خودرو انجام دهند.

زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه

برخی از خودروهای پرتقاضای ایران خودرو قرار است زمستان ۱۴۰۳ به خریداران تحویل داده شود. اما زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه برای دیگر شرکت‌های خودروساز بین سه تا شش ماه است.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 41696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 8
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • زارعی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      2 0
      همانطور که قبل از ثبت نام قطعی پول رو از ما گرفتند و گفتند همگی امکان تغییر خودرو را پس از تعیین اولویتها دارند، حالا خواهشمند است پیگیری بفرمایید که امکان تغییر خودرو برای اولویتهای 1402 نیز فراهم گردد، با تشکر
    • Am IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      2 0
      لطفا بگید چند روز بعداز تغییر خودرو جواب قطعی رو میدین؟ اطلاعات دقیق نمیدید چرا
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      باسلام ما که پول بلوک کردیم طلای دست زن فروختیم الان شده 403 سالهاست بی ماشینیم شرمنده دست خوانوادمونیم دسته فقریم تو فکزمون باشین خواهشن پیگیری کن
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      1 0
      ما که تابستان 402 برنده شدیم ولی پیامک برامون نیومده تا الان معلوم نیست چه مسخره بازی دارن درمیان
      • ShiningStar IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
        0 0
        شما که براتون زده تابستان ۴۰۲ و پیامک نیومده افتادی شهریور و طبق گفته خودشون ۴ ماه قبل از نویت برات پیامک میاد و باید ۵۰ درصد رو بریزی . ۴ ماه قبلش میشه خرداد
    • ایلامی US ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      موقع ثبت نام بصورت واضح قیمت خودرو ها رو اعلام نکردین بعد ق آر شد امکان ویرایش برای همه باشه ماشینا همه گرون شده ما نمیتونیم پولشو تهیه کنیم لطفا امکان ویرایش برای همه بذارین ممنون لطفا قیمت خودرو ها در کنار اسمشون باشه تا بر اساس بودجه انتخاب کنیم
    • ایلامی US ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 1
      موقع ثبت نام بصورت واضح قیمت خودرو ها رو اعلام نکردین بعد ق آر شد امکان ویرایش برای همه باشه ماشینا همه گرون شده ما نمیتونیم پولشو تهیه کنیم لطفا امکان ویرایش برای همه بذارین ممنون لطفا قیمت خودرو ها در کنار اسمشون باشه تا بر اساس بودجه انتخاب کنیم
    • مجید IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      من در تاریخ ۱۸ فروردین‌ زمان تعویض خودرو سهوا دکمه انصراف را زده ام ولی الان امکان انتخاب خودرو در سامانه رو ندارم و طلا فروختم ام و در حق من ظلم می‌شود ،لطفا این حق را به من و افراد مثل من بدهید.