توضیح امام جمعه قشم درباره اقدام جنجالی اش

امام جمعه قشم درباره فیلم منتشرشده درباره اینکه وی با حضور در واحدهای صنفی، شخصاً دستور پلمب برخی از این واحدها را صادر کرده است، توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در روزهای گذشته انتشار فیلمی از حضور امام جمعه قشم در سطح شهر و بازدید از برخی واحدهای صنفی باعث ایجاد جنجال شده است؛ اخبار منتشرشده همراه با این فیلم اینگونه ادعا می‌کنند که حجت‌الاسلام حاجبی شخصاً اقدام به پلمب برخی واحدهای صنفی کرده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم گفت: در روزهای نخست سال نو و همزمان با ماه مبارک رمضان، بنده به همراه برخی از مسئولان شهرستان و اتحادیه اصناف با حضور در مراکز تجاری، مراتب تشکر خود را از همکاری خوب مردم و کسبه در رعایت حرمت‌های ماه مبارک رمضان و همچنین رعایت انصاف در معامله را اعلام کردیم.

در این بازیدها، یکی از قشموندان که مغازه‌اش در روزهای گذشته از سوی ضابطین قضائی پلمب شده بود، توضیحاتی ارائه داد و خواستار وساطت بنده مبنی بر رفع این پلمب شد. در فیلم‌های تقطیع شده در حال بازنشر، به گونه‌ای عنوان شده که گویا بنده و اعضای همراه در حال پلمب واحدهای متخلف هستیم که این گونه اقدامات در راستای اختلاف افکنی میان مردم و مسئولان است و همه باید هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: در فیلم‌های در حال بازنشر در فضای مجازی، قسمت‌هایی قطع و خلاف واقع نشان داده می‌شود.

مردم ولایت‌مدار و خداجوی قشم همواره پشتیبان این نظام و ولایت فقیه هستند و این حمایت و پشتیبانی را بارها و بارها با حضور در صحنه‌های مختلف نشان دادند.

تصاویر جدیدی هم که با عنوان آتش زدن درِ دفتر امام جمعه قشم در حال انتشار است، مربوط به زمان اغتشاشات سال گذشته است که همان زمان متهمان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

معاندین این روزها با شایعه‌سازی و بازنشر این تصاویر و ارتباط آن به دغدغه‌های معیشتی مردم، سعی در اختلاف افکنی میان مردم، مسئولان و نظام هستند.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۵
کد خبر: 41685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      ۸۵۴