توضیح باشگاه النصر درباره حرکت جنجالی رونالدو/ ستاره پرتغالی جریمه نشد

باشگاه النصر اعلام کرد که ستاره پرتغالی بعد از بازی با الهلال به دلیل مصدومیت، کشاله ران خود را گرفت و منظور دیگری نداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از اسپورت، النصر در داربی شهر ریاض برابر الهلال با دو گل شکست خورد. در این بازی کریستیانو رونالدو ۹۰ دقیقه برای تیمش‌ بازی کرد.

باشگاه النصر درباره اتفاقات بعد از این دیدار در بیانیه‌ای اعلام کرد: رونالدو پس از پایان بازی با دست خود کشاله ران خود را گرفت. رونالدو مصدوم است. برخورد او با گوستاوو کوئلار از الهلال باعث شد تا مصدومیت او تشدید شود. با این حال هواداران آزادند که هر چه می خواهند فکر کنند.

پیش از این نواف بن احمد، استاد حقوق بین الملل، از مقامات عربستان سعودی خواسته بود که این بازیکن را به خاطر این حرکت بازداشت و اخراج کنند.

فرار رونالدو از محرومیت

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان این حادثه را بررسی و حکم خود را صادر کرد و تصمیم گرفت که نیازی به محرومیت رونالدو یا جریمه نقدی نیست. تنها جریمه‌ای که این کمیته پس از جلسه اعلام کرد، جریمه ۱۵ هزار ریالی (۴۰۰۰ دلاری) برای ورود دیرهنگام بازیکنان النصر به زمین در نیمه دوم بازی مقابل الهلال بود.

رونالدوی ۳۸ ساله در پایان ماه دسامبر به النصر پیوست و در ۱۳ بازی برای این باشگاه عربستانی، ۱۱ گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. النصر پس از ۲۵ بازی با ۵۳ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
کد خبر: 41680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha