ببینید: سنگین‌ترین شکست فاینورد،جهانبخش رم را فراموش نمی‌کند!

چهار بر یک؛ فاینورد فاصله‌ای تا صعود نداشت اما بعد از گل اسپیناتزولا، دیبالا، الشعراوی و پلگرینی سه بار دیگر دروازه تیم جهانبخش را باز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی خود داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه المپیک رم مقابل شاگردان ژوزه مورینیو قرار گرفت.

یاران جهانبخش که در مسابقه رفت به پیروزی یک بر صفر در روتردام رسیده بودند، نیمه اول دیدار برگشت مقابل رُم را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشتند تا فقط یک نیمه با صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا فاصله داشته باشند و البته ستاره ایرانی فاینورد در لحظات تلف شده یک سانتر خطرناک به محوطه جریمه انجام داد که روی پاتریسیو آن را مهار کرد.

1854758

جهانبخش با وجود تلاش زیاد در سمت راست زمین و دو سانتر، نتوانست تیمش را به گل برساند و منجر به صعودشان شود

مقاومت فاینورد در حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه المپیک رم در دقیقه ۶۰ شکسته شد که پرتاب یک توپ از اوت سمت راست زمین و دفع نامناسب مدافعان فاینورد، توپ را به لئوناردو اسپیناتزولا رساند تا شوت این بازیکن پس از برخورد به پای جهانبخش تبدیل به گل شود.

جهانبخش در دقیقه ۷۴ از ترکیب فاینورد خارج شد و در دقیقه ۸۰ توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه سر ایگور پیشائو، این تیم را به گل اول رساند و دروازه رُم را باز کرد تا شاگردان مورینیو درآستانه شکست و حذف قرار بگیرند.

در شرایطی که بازی با پیروزی دو بر یک یاران جهانبخش در مجموع دو مسابقه رو به پایان بود، تعویض ژوزه مورینیو طلایی شد و پائولو دیبالا توانست در دقیقه ۸۹ با شوت پای چپ در محوطه جریمه فاینورد، تیمش را به گل دوم برساند و بازی را به وقت‌های اضافه ببرد.

1854755

شاگردان مورینیو در وقت‌های اضافه کاملا نمایش بهتری نسبت به تیم صدرنشین لیگ هلند داشتند و موفق شدند توسط استفان الشعراوی تعویضی و لورنزو پلگرینی در دقایق ۱۰۱ و ۱۰۹ به گل‌های بعدی دست پیدا کنند و به پیروزی پُر گل مقابل رُم برسند.

1854757

یاران جهانبخش که امیدوار بودند به نیمه نهایی لیگ اروپا برسند و حریف بایر لورکوزن شوند، با شکست سنگین ۴ بر یک در مسابقه برگشت و باخت ۴ بر ۲ در مجموع دو بازی، از راهیابی به جمع چهار تیم نهایی این رقابت‌ها بازماندند.

فیلم خلاصه بازی و گلها را اینجا ببینید.

۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۰
کد خبر: 41660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha