میلانی ها به هم رسیدند / شش گل در جنگ پرتغالی ایتالیایی + فیلم

اینترمیلان با تساوی ۳-۳ مقابل بنفیکا در دیدار برگشت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، حریف میلان در نیمه نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از "ورزش سه"، اینترمیلان با اندوخته ۲ گلی که از دیدار رفت داشت به مصاف بنفیکا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان اروپا رفت. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سن سیرو آغاز شد و با تساوی ۳-۳ به پایان رسید. آنها با رقم زدن برتری ۵-۳ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت حریف میلان در مرحله نیمه نهایی شدند.

فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.

بعد از رد و بدل شدن چند موقعیت نه چندان جدی میان دو دروازه، اینتر توانست در دقیقه ۱۴ به گل اول برسد. یک‌ودوی زیبای مارکو بارلا و لائوتارو مارتینز به این گلی منجر شد که ملی‌پوش ۲۶ ساله اینتر آن را با یک شوت کات‌دار زیبا به گوشه سمت چپ دروازه حریف کاشت.

1854404

الکس گریمالدو در دقیقه ۳۱ روی یک ضربه ایستگاهی با شوتی خطرناک دروازه اینتر را نشانه گرفت، اما آندره اونانا با پرشی به‌موقع آن را مهار کرد.

1854410

روی ارسال ادین ژکو و ضربه سر لائوتارو مارتینز در دقیقه ۳۳ گل دوم اینتر هم به ثمر رسید اما داور این گل را به دلیل آفساید بازیکن پاس‌دهنده مردود اعلام کرد تا بنفیکا دوباره جان بگیرد و پیش از پایان نیمه به گل برسد.

گل میهمان در نیمه اول روی سانتر رافا سیلوا و ضربه سر فدریک اورسنس در دقیقه ۳۷ به ثمر رسید. به این ترتیب دو تیم با تساوی ۱-۱ راهی رختکن شدند.

1854409

اینتر که در مجموع ۳-۱ از حریف پیش بود، نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و روی شوت مارتینز خیلی زود در دقیقه ۴۷ می‌توانست دوباره به گل برسد، اما ضربه این بازیکن آرژانتینی دقت کافی را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

هواداران اینتر سرمست از صعود تیم‌شان به جمع ۴ تیم نهایی چمپیونزلیگ بی‌وقفه در حال تشویق شاگردان اینزاگی بودند تا آنها برای مقتدرانه کردن صعود خود انگیزه بگیرند.

در دقیقه ۶۶ بازی شاهد به ثمر رسیدن گل دوم اینتر بودیم. روی پاس کوتاه دی‌مارکو از سمت راست، مارتینز با یک بغل پای ساده در دهانه دروازه گل دوم میزبان را وارد دروازه بنفیکا کرد. اینتر بعد از این گل حملات خود را ادامه داد و به گل سوم هم رسید.

1854406

خواکین کوره‌آ در دقیقه ۷۸ روی پاس دی‌مارکو در داخل محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با یک شوت کات‌دار توپ را به گوشه سمت راست دروازه بنفیکا کرد. ضربه زیبای او بعد از برخورد به تیر وارد دروازه شد تا نتیجه ۳-۱ شود.

1854407

بنفیکا که چیزی برای از دست دادن نمی‌دید در دقایق پایانی یک پارچه حمل شد و توانست به کمک تعویضی‌های خود با وجود حذف، از شکست فرار کند. این تیم ابتدا در دقیقه ۸۴ با شوت از راه دور دیوید نرس تیر دروازه اونانا را به لرزه درآورد و تنها دو دقیقه بعد توانست دروازه او را باز کند.

روی ارسال ایستگاهی الکس گریمالدو، آنتونیو سلیوا با پشت سر دروازه اینتر را باز کرد تا نتیجه ۳-۲ شود. میهمان تا آخرین لحظه تلاش خود برای جبران را ادامه داد و توانست در دقیقه ۵+۹۵ برای سومین بار دروازه اونانا را باز کند. این گل را پیتر موسی با یک شوت غیرقابل مهار از نزدیکی نقطه پنالتی و روی پاس کوتاه نرس به ثمر رساند تا کار با تساوی ۳-۳ به پایان برسد.

۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 41631

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha